Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور تبریز برای تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات زمستانی پیمان بابایی مهاجم ماشین سازی را در نظر گرفته است و برای جذب او حاضر به معاوضه بابایی با سه بازیکن خود است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه تراکتور برای جذب پیمان بابایی حاضر است سه بازیکن خود را در اختیار ماشین سازی قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتور در روزهای اخیر مذاکراتی را با پیمان بابایی و مدیربرنامه‌هایش انجام داده و درصدد است برای تقویت خط حمله خود در نیم فصل دوم مهاجم ماشین‌سازی را جذب کند.

این بازیکن تا پایان لیگ بیستم با ماشین‌سازی قرارداد دارد و روز گذشته علیرضا رحیمی، معاون ورزشی تراکتور مدعی شد این باشگاه حاضر است برای دو فصل و نیم، ۸ میلیارد تومان به بابایی پرداخت کند.

از طرفی به نظر می‌رسد یکی از برنامه‌های باشگاه تراکتور جدا از بحث مالی برای جذب پیمان بابایی کاپیتان ماشین‌سازی، معاوضه وی با سه بازیکن جوان سرخ‌پوشان تبریزی است.

محمد قادری، محمد خرم‌الحسینی و محمد مسلمی پور که در ابتدای فصل از ماشین سازی به تراکتور آمدند، در صورت انتقال بابایی به جمع شاگردان مسعود شجاعی، به ماشین‌سازی بازمی‌گردند تا در نیم فصل دوم بار دیگر با پیراهن سبزپوشان تبریزی به زمین بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور پیمان بابایی ماشین سازی باشگاه تراکتور باشگاه تراکتور پیمان بابایی تراکتور تراکتور تبریز ماشین سازی نقل و انتقالات تراکتور باشگاه تراکتور پیمان بابایی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقه عجیب این ماهی برای شکار کردن را ببینید (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم) مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم) شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال (فیلم)

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • لحظه شکار پهپاد اوکراینی توسط توسط پهپاد روسی | ویدئو
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • حقه عجیب این ماهی برای شکار کردن را ببینید (فیلم)
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک