Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رحمت اله فیروزی پوربادی با تکذیب متن خبری تحت عنوان امکان جرم‌انگاری دوچرخه سواری زنان قابل بررسی است که در یکی از سایت‌های خبری منتشر شده است، گفت: روز گذشته پیرامون دوچرخه سواری بانوان با یکی از سایت‌های خبری مصاحبه کرده و در آن به این نکته اشاره کردم که نظر به حساسیتی که علماء دین و مردم نسبت به این موضوع دارند باید محل‌هایی ویژه دوچرخه سواری بانوان در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت باید تدبیری برای ایجاد پارک‌های ویژه دوچرخه‌سواری بانوان بیندیشد

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه این سایت خبری یک مصاحبه ایی با تیتر استنباطی از بنده منتشر کرده تحت عنوان جرم‌انگاری برای دوچرخه سواری بانوان که مورد سوءاستفاده شبکه‌های معاند قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بنده تنها به ضرورت بررسی این موضوع جهت ارائه راهکاری قانونمند اشاره کردم و تیترهایی که این رسانه‌ها زده‌اند، خلاف واقع بوده، کما اینکه فایل صوتی این مصاحبه قابل بررسی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: برجسته کردن موضوع جرم‌انگاری با هدف دیده شدن این سایت خبری یک نوع بداخلاقی رسانه‌ای است، و این در حالی است که آنها باید در این زمینه امانت‌داری کنند.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر قرار است بانوان دوچرخه‌سواری کنند لازم است دولت تدابیری در جهت اختصاص پارک‌های ویژه دوچرخه سواری بانوان اتخاذ کند که به دور از انظار مردان و بر مبنای فرهنگ ایرانی-اسلامی بتوانند در این زمینه فعال باشند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دوچرخه سواری نماینده مجلس دوچرخه سواری بانوان جرم انگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر