Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمی با اشاره به افزایش ظرفیت های گردشگری در یزد گفت: ظرفیت تخت های اقامتی یزد به بیش از ۱۱ هزار تخت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید مصطفی فاطمی» پیش از ظهر امروز در گفت و گو با تعدادی از خبرنگاران استان گفت: در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در کشور جایگاه خوبی دارد که با بررسی های وزارتخانه و بخش خصوصی یزد معمولا در گردشگری رتبه اول در کشور داشته و در زمینه میراث فرهنگی نیز اول تا سوم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری یزد بیان کرد:  در سال 98 اقامت 12 هزار و 300 گردشگر در سه هزار تخت اقامتی یزد را داشتیم که امسال ظرفیت تختهای اقامتی به 11 هزار و 700 تخت افزایش یافته و علاوه بر آن 140 واحد بومگردی در استان نیز فعالیت دارند که به 250 واحد ارتقا خواهد یافت.

فاطمی بیان کرد: در صورت همراهی نکردن دستگاه‌های مختلف قطعاً گردشگری یزد کاملاً ورشکسته خواهد شد و در این حین نیز نگران رونق گردشگری غیرمجاز و زیرزمینی در یزد هستیم.

وی بیان کرد: هرچند توصیه‌ای به سفر کردن به یزد نداریم ولی تاکید داریم که مسافران نورزی برای اسکان و اقامت‌ نوروزی در یزد در چارچوب گردشگری هوشمند و اقامت ایمن برنامه ریزی داشته باشند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر کل میراث فرهنگی یزد شبستان یزد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری