Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:22:52 GMT

کنگره حزب کارگزاران فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۷۲۹۷

کنگره حزب کارگزاران فردا برگزار می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه چهارمین کنگره حزب متبوعش فردا و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود، گفت: در این کنگره، ۱۷ عضو شورای مرکزی و ۳ بازرس انتخاب می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اینکه چهارمین کنگره ملی حزب متبوعش فردا برگزار می شود،  گفت: این جلسه به علت آغاز موج چهارم ویروس«کرونا» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصحاب رسانه در این نشست مجازی حضور ندارند اما نتایج، تصمیمات و متن برنامه مصوب حزب برای ریاست‌جمهوری بعد از پایان کنگره، در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه، انتخابات نیمی از اعضای شورای مرکزی که دوره فعالیت دو ساله‌ آنها به اتمام رسیده است برگزار خواهد شد، افزود: از این رو آنها به همراه افراد جدید که تمایل خود را برای حضور در شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام کرده‌اند به رقابت خواهند پرداخت و در این انتخابات داخلی، ۱۷ نفر از اعضای شورای مرکزی و ۳ نفر بازرس تعیین می شوند.  

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب، در جلسه فردا گزارش عملکرد سالیانه را مطرح خواهد کرد. همچنین بازرسان حزب، گزارش خود را نسبت به نظارت بر عملکرد کمیته‌ها، شورای مرکزی و کانون‌های حزبی و فعالیت‌های استانی ارائه خواهند داد.

عطریانفر درباره برنامه‌های حزب کارگزاران برای ورود به عرصه انتخابات ۱۴۰۰، افزود: در کنگره فردا،  رئیس کمیته سیاسی برنامه‌ای از آینده فعالیت‌های انتخاباتی و ریاست‌جمهوری مطرح می کند. همچنین ضمن تاکید بر ضرورت وحدت نظر در فعالیت‌های جبهه‌ اصلاحات، بر روی محورهای کلی برنامه‌ که توسط حزب کارگزاران برای ریاست‌جمهوری آینده تدوین شده است، بحث و تبادل نظر می شود.

وی گفت: بررسی محورهای انتخابات شورای شهر در دستور کار کنگره مجازی روز پنجشنبه حزب کارگزاران قرار ندارد و رسیدگی به آن به جلسات بعد موکول خواهد شد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای مرکزی حزب کارگزاران عضو شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان در سال ۱۴۰۵ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ سعید شعبانی عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از برگزاری نمایش اقتدار رزمی در طول 45شب در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: گرچه چندین ماه تا اجرای این برنامه زمان باقی است، اما برگزاری باشکوه نیازمند اعتبارات لازم است که امیدواریم همانند سال گذشته به خوبی برگزار شود.

وی از برگزاری و تداوم اردوی راهیان پیشرفت در کردستان خبر داد و افزود: در قالب این اردو بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید به داخل و خارج از استان اعزام و با پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته آشنا خواهند شد. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: این برنامه در راستای نهضت جهاد تبیین، امیدآفرینی و آشنایی نسل جوان با پیشرفت‌ها و دستاوردها انجام خواهد شد.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که با توجه به پیشرفت کشور، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود.

شعبانی همچنین از اعزام زائران به حرم حضرت امام(ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 3 هزار نفر از کردستان در این برنامه شرکت کردند که امسال سهمیه به 4 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی اذعان کرد: البته دنبال این هستیم که این سهمیه به همان 3 نفر کاهش یابد چراکه ناوگان استان پاسخ‌گوی تعداد زائران نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزان نیز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق غربی و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز همانند سالیان گذشته آمادگی میزبانی از کاروان اردوهای راهیان نور را خواهیم داشت.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان، دبیرخانه کنگره 5530 شهید کردستان آغاز به‌کار کرد، گفت: قرار شده که این کنگره سال 1405 در سنندج برگزار شود.

معاون سپاه استان کردستان اعلام کرد: هفته آینده نیز کاروانی از استان به عملیات بازی دراز کرمانشاه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد