Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان یزد گفت: در راستای دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان ۱۰۰۰ روستایی بی بضاعت بیمه می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حسن ابراهیمی در جلسه کمیته محرومیت‌زدایی کنگره ملی شهدای استان یزد اظهار داشت: 1000 نفر از روستاییان و عشایر که هیچ گونه درآمدی ندارند تحت پوشش بیمه عشایر و روستاییان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم این تعداد را به نیت شهدای استان یزد به 4000 نفر افزایش دهیم.

وی مدت زمان پوشش رایگان این بیمه را شش ماه عنوان کرد و افزود: مستمری بازنشستگی با پرداخت حداقل 15 سال سابقه بیمه و 65 سال سن، فوت و یا از کار افتادگی پس از یک سال پرداخت حق بیمه، انتقال سابقه بیمه صندوق روستاییان و عشایر به صندوق دیگر، و ... از جمله مزایای این بیمه است.

محمود زارع رشکوییه، مدیرکل امور روستاها و شوراهای استان یزد و رئیس کمیته محرومیت‌زدایی دومین کنگره ملی شهدای استان در این جلسه با بیان اینکه از 40 خدمت شاخص کنگره شهدای امسال 10 خدمت آن مرتبط با کمیته محرومیت زدایی است، گفت: تاکنون اقدامات ماندگار و قابل توجهی برای روستاییان در مناطق محروم انجام شده است.

معاون وزیر کار: یک میلیون و 500 هزار نفر سال آینده زیرپوشش بیمه روستاییان و عشایر قرار می‌گیرندصفر تا صد نحوه ویزیت بدون دفترچه بیمه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی30 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارندزارع با اشاره به بیمه رایگان روستاییان مناطق محروم، افزود: افراد در همه شهرستان‌ها بر اساس جمعیت شناسایی شده افراد با نام و یاد شهدا تحت پوشش بیمه روستایی قرار می‌گیرند.

سرهنگ علی نوری‌زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در این نشست با بیان اینکه این اقدامات در ذهن مردم باقی خواهد ماند، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های حمایتی تعداد بیشتری از محرومان را تحت پوشش بیمه روستایی قرار دهیم.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پوشش بیمه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد