Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دو هزار دوز از محموله واکسن روسی اسپوتنیک وی که قرار بود روز دوشنبه همین هفته وارد غزه شود، امروز پس از کارشکنی‌های مداوم مقامات رژیم صهیونیستی وارد نوار غزه می‌شود.

این محموله قرار است به کادر درمان شامل کارکنان مراکز پزشکی، پزشکان اتاق‌های مراقبت‌های ویژه و پرستاران بخش‌های اورژانس در مراکز درمانی غزه اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، دلیل تاخیر در تحویل محموله نخست واکسن به نوار غزه تحقق شرط آزادی دو سرباز صهیونیستی در دست حماس و تحویل اجساد دو نظامی صهیونیستی کشته شده در درگیری‌های سال ۲۰۱۴ عنوان شده است.

حامیان گروه‌های مدافع حقوق بشر مخالفت خود را با سیاسی کردن روند واکسیناسیون در سرزمین‌های اشغالی به ویژه در نوار غزه عنوان کرده‌اند.

مقامات وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده اند برای واکسیناسیون کادر درمان در نوار غزه به ده هزار دوز واکسن دیگر نیاز است که باید پس از موافقت رژیم صهیونیستی به این منطقه وارد شود.

همچنین مقامات وزارت بهداشت فلسطین از سازمان‌های بین المللی و نیز سازمان بهداشت جهانی درخواست کردند مقابل اقدامات ضدحقوق بشری رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و اجازه ندهند این رژیم بیش از این به جنایات خود در نوار غزه ادامه دهد.

مقامات حماس هم اعلام کرده اند مخالف‌های رژیم صهیونیستی برای ورود واکسن به نوار غزه مخالف قوانین و توافقنامه‌های بین المللی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند