Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، استاندار فارس، در نشست انعقاد این تفاهمنامه، ضمن تاکید بر لزوم حمایت کامل از این تفاهم‌نامه گفت: ما به عنوان پل ارتباطی میان بخش خصوصی و دولت می‌کوشیم تا ظرفیت‌های موجود را معرفی و فعال کنیم.
عنایت‌الله رحیمی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه قطع حلقه‌های وابستگی در شیراز (آذرماه ۹۸) و نتایج برگزاری آن بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، فارس در قله قرار دارد و در صنعت هوانوردی نیز این جایگاه شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی استان در خدمت اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان صنایع هوایی هستند و ما از تمام ظرفیت‎‌های موجود برای اجرایی شدن اهداف مد نظر این تفاهم‌نامه استفاده خواهیم کرد.
وی، ضمن تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در صنعت هوانوردی فارس، اظهار داشت: برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در این بخش باید با جدیت دنبال شود و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

نقش بانوان در استقرار و استمرار انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست

استاندار فارس، همچنین در همایش تجلیل از بانوان شهیده، جانباز و ایثارگر این استان، رشادت‌ها و ایثارگری‌های بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را ستود و گفت: از افزون بر یک هزار شهیده کشور، ۱۹۷ شهیده متعلق به استان فارس است.
رحیمی اضافه کرد: همچنین استان فارس دارای ۱۲۴ جانباز و سه آزاده زن نیز هست.
وی، با اشاره به نقش زنان در انقلاب و مبارزات امام خمینی (ره) بیان داشت: شهدا و رزمندگان حاصل تربیت اسلامی مادران در عرصه‌های مختلف انقلاب هستند و نقش بی‌بدیل بانوان و مادران در استقرار و استمرار انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست.
استاندار فارس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچم‌دار حرکت انقلاب در گام دوم انقلاب، تاکید فراوانی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانوان در جامعه دارند و در در مبحث تربیت، خانواده، جامعه و کاهش آسیب اجتماعی، زن مسلمان نقشی پُر رنگ دارد.
رحیمی، فعال شدن تشکل‌های زنان و کوشش برای تحقق اهداف آنها را از جمله الزامات کاری جامعه زنان برشمرد و افزود: جامعه و فرهنگ در حال تغییر است و اصول اسلامی نیز نقش مهمی در این تغییرات دارد.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه شیراز استانداری فارس امضای تفاهمنامه شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از صندوق توسعه ملی، رضا محمدی ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استانهای فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه ریزی شده است، یادآورشد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی با اشاره به رسالت صندوق توسعه ملی در انجام این مهم افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رییس جمهور در ابتدای فعالیت بود‎. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‌‏

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند