Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سانا» عصر چهارشنبه نوشت: در چارچوب پافشاری دولت سوریه برای آزادی شهروندان خود از بازداشتگاههای رژیم اشغالگر اسرائیل با هر وسیله و هزینه‌ای، این کار در حال انجام است تا شهروندان سوری ساکن جولان اشغالی از زندان‌های این رژیم اشغالگر آزاد شوند. 

به نوشته یک منبع که سانا به نام وی اشاره نکرده، در حال حاضر فرآیند تبادل زندانیان بین سوریه و رژیم صهیونیستی با وساطتت روسیه برای آزادی ۲ اسیر سوری اهل جولان به نام‌های «نهال المقت» و «ذیاب قهموز» در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، در مقابل آزادی ۲ اسیر سوری یاد شده، دمشق یک دختر اسرائیلی که به اشتباه وارد زمین‌های منطقه «قنیطره» سوریه شده و پس از آن از سوی دستگاههای ذیصلاح این کشور دستگیر شد را آزاد می‌کند.  

پیش از این بارها مردم سوریه به ویژه ساکنان جولان اشغالی با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز مقابل دفتر صلیب سرخ در دمشق خواستار آزادی اسیران سوریه از زندان‌های رژیم صهیونیستی شده بودند. 

برچسب‌ها روسیه سوریه اسرائیل آسیای غربی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سوریه اسرائیل روسیه سوریه اسرائیل آسیای غربی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات صهیونیست‌ها در تل آویو برای آزادی اسرا

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از آغاز جنگ غزه نابودی حماس، آزادی اسرا و از بین بردن تهدید غزه برای این رژیم را ۳ هدف اصلی این جنگ عنوان کرده بود. با این حال، کابینه راستگرای نتانیاهو تاکنون به دلیل افراط گرایی که دارد از رسیدن به توافق برای آزادی اسرای خود ناکام مانده است. 

به گزارش الجزیره، هزاران معترض صهیونیست که خواهان آزادی اسرا از بند حماس هستند امروز (سه شنبه) در مقابل ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو گرد آمده و اقدام به شعار دادن کردند. 

این تظاهرکنندگان از کابینه ائتلافی نتانیاهو خواستند توافق با جنبش حماس را نهایی کند؛ اقدامی که می‌تواند باعث آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه شود. 

خانواده اسرای صهیونیست و طرفداران آزادی آنها ماه هاست که با انجام تظاهرات گسترده، به دنبال تحت فشار قرار دادن کابینه نتانیاهو برای آزادی اسرا هستند. این امر به ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که تاکنون شماری از اسرای صهیونیست طی عملیات ارتش اسرائیل در غزه جان خود را از دست داده اند. 

اکنون میانجیگران قطری و مصری با حضور مقامات صهیونیست و حماس در قاهره به دنبال رسیدن به توافقی جهت تبادل اسرا هستند. حماس به دنبال آتش بس دائمی در غزه به عنوان پیش شرط هر توافقی است، اما مقامات صهیونیست تاکید دارند چه با توافق و چه بدون توافق آزادی اسرا، عملیات در رفح برای نابودی حماس انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • تظاهرات صهیونیست‌ها در تل آویو برای آزادی اسرا
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد