Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:46:52 GMT

احمدی: هواداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۲۷۵

احمدی: هواداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست هم اندیشی هیات مدیره جمعیت هواداران فوتبال گفت: هواداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و بزرگترین سرمایه ورزش هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی افزود: معتقدیم با مشخص شدن جایگاه و فعالیت کانون های هواداری در باشگاه ها، مدیریت امور و انسجام لازم در این زمینه، مسائل و مشکلاتی که هواداران محترم ورزش دارند، مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران ظرفیت ارزشمندی برای ورزش هستند.

وی هواداران را بزرگترین سرمایه ورزش دانست و تاکید کرد: هواداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و بزرگترین سرمایه ورزش هستند. در کنار بازیکنان، مربیان و کادر فنی، هواداران می توانند نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت باشگاه داشته و پشتوانه ای موثر برای تیم های ورزشی باشند و این مسئله، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با اشاره به احترام باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا به هواداران اظهار کرد: باشگاه های بزرگ برای جذب و ماندگاری حتی یک هوادار برنامه دارند و در ایران نیز باید اهمیت موضوع هواداری را در سطح سایر مواردی که ارزش باشگاه را تعیین می کنند قرار دهیم.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: در مجموعه وزارتخانه اعتقاد ما این بوده که کانون های هواداری باید اصالت و جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و در این راستا معاونت فرهنگی در باشگاه ها تشکیل و مسئولیت هواداران به این معاونت سپرده شد. امیدوارم در دوره جدید ریاست فدراسیون فوتبال مساله هواداری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در رویدادهای ملی مسئله ویژه ای در حوزه هواداری نداریم، تصریح کرد: هواداران در حمایت از تیم محبوب خود نقشی تاثیرگذار دارند، بنابراین باشگاه ها می بایست در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

احمدی گفت: کاری که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد، باید توسط خود مردم پیش رود و وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت و همراهی لازم را در این زمینه خواهد داشت.

 در پایان این نشست، احکام اعضای هیات مدیره جمعیت هواداران فوتبال توسط معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی وزارت ورزش و جوانان بزرگترین سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899962

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال