Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - میزان تولید کنسانتره زغال سنگ ایمیدرو طی 10 ماهه امسال، 5 درصد افزایش یافت.
2 شرکت تابعه ایمیدرو (طبس و البرز مرکزی) از ابتدای فروردین تا پایان دی، 583 هزار و 406 تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 555 هزار و 288 تن بود.
از این میزان، 513 هزار و 844 تن توسط شرکت زغال سنگ طبس و 69 هزار و 562 تن از سوی شرکت البرز مرکزی تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش 7 درصدی میزان استخراج
همچنین طی 10 ماهه امسال، شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی یک میلیون و 430 هزار و 808 تن ماده معدنی استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و 335 هزار و 321 تن)، 7 درصد رشد نشان می دهد.
میزان ارسال کنسانتره به شرکت های داخلی نیز طی 10 ماهه اخیر 547 هزار و 928 تن بود که نسبت به میزان کنسانتره ارسالی در مدت مشابه پارسال (573 هزار و 134 تن)، 4درصد کاهش یافت.
روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از ثبت حدود سه میلیون تردد بین استانی طی فروردین سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: با دریافت اطلاعات به دست آمده از دوربین‌های پلاک خوان مرکز مدیریت راه‌های استان، بیشترین مسافران وارد شده به کردستان در فروردین از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود سه میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه به ثبت رسیده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: به تفکیک در تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین نیز به ترتیب شش و هفت درصد افزایش داشته‌ایم.

حسنی ادامه داد: بر اساس تحلیل داده‌های مرکز مدیریت راه‌های استان در فروردین امسال، بیشترین میزان افزایش تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در محور کامیاران_روانسر بوده که با رشد چشمگیر ۷۱ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره با ارائه خدمات سامانه ۱۴۱ به هموطنان، گفت: همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان هستند که فروردین سال جاری، ۱۳ هزار و ۶۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ در استان برقرار شد.

کد خبر 751758

دیگر خبرها

  • پالایشگاه آبادان در بورس انرژی مقام اول را کسب کرد/ تولید ۵۰۰ هزار بشکه‌ای در سال ۱۴۰۲
  • شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد
  • سهم ۰.۳ درصدی ایران از صادرات صنایع غذایی جهان
  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز با استفاده از توان داخلی محقق شد
  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید گل محمدی در گناباد
  • این غذاها و داروها را با هم مصرف نکنید؛ از وارفارین و زغال اخته تا الکل و آنتی هیستامین
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش