Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سفرهای علی‌بابا قصد دارد تا پایان سال 1399 به تمامی پرسنل خود بخشی از سهام این استارت‌آپ را در قالب سهام تشویقی اختصاص دهد. این اولین‌ باری است که در یک شرکت استارتاپی در ایران به علاوه مدیران ارشد، سهام تشویقی به تمامی پرسنل آن تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی علی‌بابا، سهام تشویقی  یا ESOP یکی از مزایای ارزشمندی است که سازمان‌های در حال رشد برای سهیم کردن اعضای خود در آینده پیش‌رو ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام تشویقی یا سهام کارمندان طرحی است که در آن شرکت بخشی از سهام خود را به کارمندان خود اختصاص می‌دهد. در سال‌های گذشته  شرکت‌های مطرحی در اکوسیستم نوآوری نیز تصمیم به انتقال سهام تشویقی به مدیران و بخش‌های دیگری از  سازمان خود را گرفتند و این اولین باری است که سهام تشویقی یک شرکت به 100 درصد اعضای آن تعلق می‌گیرد.

 به نقل از اتاق خبر علی‌بابا هشت درصد از سهام این شرکت به صد درصد  پرسنل تعلق می‌گیرد و در حال حاضر این شرکت در حال عقد قرارداد سهام تشویقی با همکارانش است و تا پایان سال 99 پرسنل علی‌بابا صاحب این سهام خواهند شد. همچنین سهام تشویقی علی‌بابا به افرادی که از این پس جذب این مجموعه شوند هم تعلق خواهد گرفت. این شرکت در بیانیه خود با اعلام این موضوع نوشت: « علی‌بابا در سال‌های گذشته توانست با تکیه بر سرمایه‌های انسانی توانمند خود بستری پویا را برای خلق ارزش در زمینه گردشگری ساخته  و به سوی خلق تجربه شایسته سفر برای هموطنان حرکت کند. تخصیص سهام تشویقی با هدف سهیم شدن بیش از پیش همکارانمان در دست‌آوردهای علی‌بابا است؛ همکارانی که تا این نقطه از مسیر و از این پس با علی‌بابا همراه‌ خواهد شد و در جهت خلق ارزش برای خود و سازمان قدم برمی‌دارند.»

به گزارش روابط عمومی علی‌بابا، امکان خرید و فروش سهم در سال آینده برای پرسنلی که مالک سهام خود شده باشند بر اساس ارزشگذاری دوره‌‌ای که توسط منابع معتبر انجام می‌شود فراهم می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003Ee1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سهام تشویقی علی بابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده

دریافت 3 MB دریافت 878 KB

به گزارش همشهری آنلاین، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات

هاشمی در این جلسه اظهار داشت: از پیشکسوتان دو تیم تشکر می‌کنم. ۵ درصد از سهام این دو باشگاه در اختیار وزارت ورزش است که با همکاری این عزیزان این ۵ درصد نیز واگذار خواهد شد تا واگذاری این دو باشگاه به‌صورت کلی انجام شود تا مشکلی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی نداشته باشند.

تصاویری از آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس و بخشی از صحبت های وزیر ورزش و جوانان را ببینید.

کد خبر 846933 منبع: ایرنا برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی ویژه ورزشی فوتبال ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند