Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا در نخستین سخنرانی خود در سازمان ملل متحد از قصد این کشور برای پرداخت تعهد ۲۰۰ میلیون دلاری خود به سازمان جهانی بهداشت سخن گفت.

به گزارش قدس آنلاین، آنتونی بلینکن روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع «اطمینان از دسترسی مناسب به واکسن‌های کوید ۱۹» برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت تعهد ۲۰۰ میلیون دلاری به سازمان جهانی بهداشت در حالی انجام می‌شود که دولت دونالد ترامپ با خروج از این سازمان، سهم این کشور را هم قطع کرد و در بحبوحه همه‌گیری کرونا، این سازمان را که نقش محوری در مقابله جهانی با کرونا داشت را تضعیف کرد.

دولت بایدن در نخستین اقدام خود طی نامه‌ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از قصد خود برای بازگشت به سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آنتونی بلینکن سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، داعش شب گذشته در پیامی گفته است افراد داعش به نمازگزاران شیعه در شهرستان " گذره " هرات حمله کرده اند. حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات با واکنش‌های گسترده بین المللی و داخلی همراه شد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد، سفارت ترکیه، کارداراتحادیه اروپا، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد، حامد کرزی رییس جمهوراسبق، عبدالله عبدالله ریس سابق شورای عالی مصالحه ملی، محمد محقق رییس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و شورای سراسری علمای شیعه افغانستان این حمله را محکوم کردند.
دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور این کشور بر حفاظت از شیعیان در برابر حملات تروریستی تاکید کرده اند.
شورای علمای سراسری افغانستان نیز از حکومت سرپرست این کشور خواسته است برای تامین امنیت مساجد و مراکز دینی شیعیان بیستر توجه کند.
اجساد هفت شهید حمله تروریستی داعش بر مسجد امام زمان روز گذشته با حضور گسترده شهروندان به خاک سپرده شد.
استانداری هرات نیز اطمینان داده است که عاملان این حمله به زودی دستگیر و به پنجه قانون سپرده می‌شوند.
مجازات عاملان این حمله تروریستی از مهمترین خواسته‌های چهره‌های سیاسی و مردم این کشور است.

 

دیگر خبرها

  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد