Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید ذوب‌آهن گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل نفت مسجد سلیمان صحبت کنم، اما اگر آن‌ها صحبت دارند، من هم خیلی صحبت برای گفتن دارم! چون در نفت مسجد سلیمان خیلی زحمت کشیدم و درست نیست کسی را قضاوت کنیم. چون کسی از مسائل خبر ندارد، به نظر قضاوت نشویم خیلی بهتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی پس از معارفه به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و در حاشیه نخستین تمرین این تیم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاهای زیادی کار کرده‌ام اما ذوب‌آهن یکی از با قدمت‌ترین و ریشه‌دارترین باشگاه‌های ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که توانستم به این تیم بیایم و خدا به من لطف داشته است.

وی افزود: امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که از پس این وظیفه سنگین بر بیایم. ایمان دارم این بازیکنان توانایی انجام کارهای بزرگی را هم دارند و مطمئنم می‌توانیم از این بحران دربیایم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره دیدار پیش رو این تیم مقابل فولاد خاطرنشان کرد: بازی بسیار مشکلی داریم، زیرا فولاد در خانه به تیمی باج نمی‌دهد و می‌تواند روز سختی برای‌مان باشد؛ اما به تیم خودمان ایمان داریم و می‌رویم تا بجنگیم و به امید خدا بتوانیم سربلند باشیم.

حسینی با رد حواشی مطرح شده درباره اعضا کادر فنی او نظیر مهدی رجب‌زاده، تصریح کرد: فعلاً با همین کادر ادامه می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود و اگر نیاز بود، فردی را اضافه می‌کنیم. برنامه‌مان برای آینده این است که کار کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر نارضایتی مسئولان نفت مسجد سلیمان از جدایی او، گفت: نمی‌خواهم درباره این مساله صحبت کنم اما اگر آن‌ها صحبت دارند، من هم خیلی صحبت برای گفتن دارم! چون در نفت مسجد سلیمان خیلی زحمت کشیدم و درست نیست کسی را قضاوت کنیم. چون کسی از مسائل خبر ندارد، به نظر قضاوت نشویم خیلی بهتر است.

کد خبر 475797

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم