Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:22:54 GMT

فرهنگ انتخابات از نگاه تقوامحورانه فاصله دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۷۷۲

فرهنگ انتخابات از نگاه تقوامحورانه فاصله دارد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نزدیک شدن به ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: فرهنگ انتخابات جایگاه خود را پیدا نکرده و از نگاه تقوا محورانه فاصله دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۹ بهمن‌ماه در دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از مصادیق فرهنگ عمومی توجه عمیق به مناسبت‌ها و ایام است، اظهار کرد: این مسئله در فرهنگ عمومی ما جایگاه دارد اما به‌نظر می‌رسد که گاهی غفلت‌هایی صورت می‌گیرد و نباید اجازه داد که مادی‌گرایی و مشغله‌های زیاد، ما را از فرهنگ عمومی غافل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ماه رجب و شعبان، افزود: اگر ظرف دل آماده نشده و دل مهیا نشود، محتوایی که خداوند برای دل‌ها در نظر گرفته در قلوب تفهیم نخواهد شد.

وی گفت: هرکدام از ما باید در ترویج فرهنگ عمومی سهم داشته باشیم، چرا که جامعه به معنویت نیاز دارد و در حال رفتن به سمت مادی‌گرایی و فاصله گرفتن از پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را مایه مسرت‌بخشی عنوان و تصریح کرد: تشکیل جلسات، انگیزه‌ها را برای انجام کار فرهنگی بیشتر می‌کند، به‌علاوه اخبار شهرستان‌ها نیز می‌تواند تجمیع شده و به مراکز استان‌ها ارسال شود که این موضوع نشان‌دهنده فعال بودن همه دستگاه‌ها است.

نکونام در ادامه به نزدیک شدن به ایام انتخابات اشاره و  اضافه کرد: فرهنگ انتخابات جایگاه خود را پیدا نکرده و از نگاه تقوا محورانه فاصله دارد، آسیب‌های استانی در مسئله انتخابات وجود داشته که باید مورد توجه قرار گیرد و باید سعی کنیم نسبت به اصلاح آنان قدم برداریم.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه در حوزه انتخابات باید اقدام‌های درست و همه‌جانبه صورت بگیرد، یادآور شد: کسانی که می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، در فرهنگ انتخابات سهم داشته باشند، یکی از بزرگ‌ترین اقدامات روی کار آوردن بزرگان و طوایف در صحنه است که در کارگروه‌های شهرستان‌ها، به بررسی ناسالمی‌های انتخابات بپردازند و اصلاحات توسط مردم صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای شناسنامه هویتی استان، اقداماتی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف هرکدام اطلاعاتی داشته و جمع‌آوری اطلاعات برای استان بسیار موثر است تا هرکس بخواهد استان را بشناسد، به این شناسنامه رجوع کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری شوراي فرهنگ عمومي نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری فرهنگ انتخابات فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری