Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:04:18 GMT

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۷۹۳

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان مرکزی

به گزارش مهر، مدیریت بحران استانداری مرکزی با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص تندبادهای شدید لحظه‌ای در استان و بارش‌های شدید برف و باران در روزهای پایانی هفته جاری به دستگاه‌های اجرایی اعلام آماده‌باش صادر کرد.

در این نامه از اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات و شهرداران استان مرکزی خواسته شده است تا تدابیر لازم در این خصوص را اتخاذ و آمادگی مقابله با مخاطرات احتمالی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت سفر احتیاط‌های لازم و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، استحکام کلیه سازه‌های ناپایدار و سبک و پوشش گلخانه‌ها، خودداری از صعود به ارتفاعات، تنظیم و کنترل دمای گلخانه‌ها و … اطلاع‌رسانی گسترده شود.

کد خبر 5149866

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک طوفان اداره کل هواشناسی استان مرکزی مدیریت بحران ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد شیراز شهرستان کرج مشهد همدان مجلس شورای اسلامی اردبیل گرگان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، زمان شروع هشدار سطح نارنجی: اوایل وقت پنج شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا اوایل وقت جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ است.   مناطق اثر در این هشدار شهرستان‌های یزد، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، زارچ، مهریز و میبد خواهد بود.   نوع مخاطره: بارش رگباری بعضا با رعد و برق، در مناطق مستعد با احتمال تگرگ و وزش باد به نسبت شدید است.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۲ استان
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در یزد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان