Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره فرانسوی پاریسی ها تا تابستان سال آینده با این باشگاه قرارداد دارد.
به گزارش آریا، کیلیان امباپه، ستاره 22 ساله و فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن مدت ها است که مورد توجه سران رئال مادرید قرار دارد. به نقل از Melchor Ruiz از کوپه، انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید دشوار به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن پیشنهاد بسیار خوبی را به این ستاره فرانسوی برای تمدید قراردادش ارائه کرده است و رئال مادرید قادر به ارائه چنین دستمزدی برای به خدمت گیری او نیست. به غیر از مسئله پول، همه چیز به دو مسئله بستگی دارد: 1) ام باپه خواهان پیوستن به رئال مادرید باشد. 2) پاری سن ژرمن با جدایی او در تابستان آتی موافقت کند. این ستاره جوان تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.
خورخه والدانو باور دارد که کیلیان ام باپه به انتقال به رئال مادردی نزدیک نیست و در پاری سن ژرمن می ماند. خورخه والدانو، مدیر ورزشی سابق رئال مادرید در مصاحبه با اوندا سرو در مورد کیلیان ام باپه و احتمال انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن و تاثیر مسی در این انتقال صحبت کرد. خورخه والدانو گفت:
پس از بازی دیشب مقابل بارسلونا، ام باپه بیش از هر وقتی از رئال مادرید فاصله دارد. او می تواند همانند نیمار، حقوق سالیانه 30 میلیون یورو را درخواست کند و فقط پاری سن ژرمن می تواند این مبلغ را به او پیشنهاد دهد. فکر نمی کنم پاری سن ژرمن در حال حاضر علاقه زیادی به فروش ام باپه به خاطر مسی داشته باشد. ام باپه معیار ارزش را تغییر داد.
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا، پس از شکست 4 بر 1 تیمش مقابل پاری سن ژرمن از چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و عملکرد درخشان کیلیان ام باپه در این بازی، به تمجید از هموطنش پرداخت. به نقل از گل، ام باپه در جریان پیروزی 4 بر 1 پاریسی ها در مقابل بارسلونا، عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و با ثبت هت تریک، نقش بسیار مهمی را در پیروزی ارزشمند تیمش در نیوکمپ، ایفا کرد. در این میان، آنتوان گریزمان، طی گفت و گویی، پس از بازی به تمجید از عملکرد هموطنش پرداخت و اظهار داشت:
برای کیلیان (ام باپه) خوشحالم. او مدت زیادی تحت انتقاد بود اما این اتفاق معمولا و زمانی که کمی از فرم ایده آل دور باشید، پیش می آید. به محض این که او کمی، تفاوت سطح نشان دهد، ما از او انتقاد می کنیم و این کار بسیار آسانی است. با این حال من فکر می کنم پاری سن ژرمن، ستاره آینده فوتبال را در اختیار دارد، بازیکنی که در سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خواهد بود. او بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت.  
البته رئال مادرید در خط دفاع نیز به دنبال تقویت خود است. ملی پوش اسپانیایی ویارئال گزینه اصلی تقویت خط دفاعی رئال مادرید است. رئال مادرید که خطر از دست دادن سرخیو راموس را حس می کند، اخیرا انتقال داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ را قطعی کرد اما می خواهد یک مدافع دیگر هم به ترکیب خود اضافه کند. به نقل از ماریو کورتخانا از گل اسپانیا، رئال مادرید قصد دارد در تابستان برای جذب پائو تورس، مدافع 23 ساله ویارئال و تیم ملی اسپانیا اقدام کند. بند فسخ پائو تورس، 65 میلیون یورو است و ویارئال در ژانویه اعلام کرده بود هر تیمی پائو تورس را می خواهد، باید مبلغ فسخ او را پرداخت کند. با این حال رئال مادرید مطمئن است اگر جدا برای جذب این مدافع اقدام کند، می تواند با رقمی بسیار پایین تر از رقم فسخ، پائو تورس را به ترکیب تیمش اضافه کند.
از طرفی به نظر می رسد که در پایان فصل جاری شاهد جدایی راموس از رئال مادرید خواهیم بود. سرخیو راموس، مدافع میانی 34 ساله و اسپانیایی باشگاه رئال مادرید تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از SER Deportivos از کادنا سر، در حال حاضر مذاکرات میان سرخیو راموس و سران رئال مادرید برای تمدید قرارداد به طور کامل متوقف شده است و مصدومیت این مدافع اسپانیایی، اوضاع را پیچیده تر کرده است. اکنون تمدید قرارداد او غیر ممکن به نظر می رسد اما طبق ادعای فابریتزیو رومانو، فلورنتینو پرز می تواند طی ماه های آتی شرایط را به طور کامل تغییر دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امباپه رئال مادرید کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن رئال مادرید پائو تورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در پیامی آشکار درباره آینده کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی که قراردادش با این تیم به‌زودی به اتمام می‌رسد و به احتمال زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد، از تیم اسپانیایی خواست تا به این بازیکن اجازه دهد تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تیم المپیک فرانسه را همراهی کند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مکرون در گفتگو با لاتریبیون دیمانش، گفت: واقعا امیدوارم تمام باشگاه‌های اروپایی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. همانطور که باشگاه‌های فرانسوی چنین کاری کرده‌اند؛ این روحیه المپیک است.

وی افزود: هفته گذشته با پدر امباپه حرف زدم و از او درباره تمایل امباپه سوال کردم و او گفت که شخصا دوست دارد در المپیک حضور داشته باشد.

امباپه به‌تازگی گفته که «نظرم تغییر نکرده، اما حقیقت این است که به المپیک فکر نمی‌کنم. به زمان حال فکر می‌کنم و زمان حال برای من، یعنی پی‌اس‌جی»!

براساس گزارش‌ها امباپه و رئال پشت در‌های بسته توافقی را امضا کرده‌اند که براساس آن مرد فرانسوی از اول جولای بازیکن جدید کهکشانی‌ها خواهد بود.

امباپه در گفتگو با نیویورک‌تایمز گفته بود: «هرگز تصور نمی‌کردم که قرار است با رئیس جمهور (مکرون) درباره آینده‌ام صحبت کنم. اتفاق عجیب و غافلگیرکننده‌ای است. او گفت که «دوست دارم در پاریس بمانی، چون ماندنت برای کشور خیلی مهم است»؛ شنیدن چنین حرفی از رئیس جمهور، واقعا ارزشمند است.

البته، رئال مادرید ظاهرا موضع خود را درباره این موضوع روشن و اعلام کرده است که به امباپه اجازه حضور در المپیک پاریس را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرانسه: بیشترین فشار را به تیم آیندۀ ام باپه برای حضور او در المپیک آورده‌ام!
  • پایان رویای 1.900.000.000 یورویی در پاریس!
  • امباپه در راه لیگ عربستان؟
  • دسایی: امباپه به جای رئال مادرید، راهی لیگ عربستان می شود
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • کیلیان ام باپه و رویایی که هرگز در پاری سن ژرمن تحقق نیافت / عکس
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها فینالیست شدند
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید