Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان همدان، گفت:آمار سوانح رانندگی در سه جاده همدان افزایشی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود اعمال محدودیت های ترافیکی و کاهش آمار تردد اما در سه پاسگاه پلیس راه از جمله همدان- کرمانشاه، رزن و پاسگاه شهرستان کبودراهنگ سوانح فوتی رو به افزایش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین شاهد کاهش ۷۶ درصد متوفیان سوانح جاده ای در حوزه استحفاظی پاسگاه آزاد راه همدان- تهران، ۴۶ درصدی همدان- قزوین، ۲۷ درصدی همدان- جوکار و ۲۵ درصدی همدان - نهاوند در ۱۰ ماهه سالجاری هستیم.

وی اظهار داشت: جاده آجین - سُنقر سانحه خیزترین مسیر شریانی شهرستان اسدآباد است به گونه ای که نیمی از سوانح فوتی و جرحی این شهرستان مربوط به این مسیر حاثه خیز است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: ۹۰ درصد متوفیان و مجروحان سوانح فوتی و جرحی مسیر آجین اسدآباد تا سُنقر کرمانشاه افراد بومی منطقه هستند که این نشان از سهم بالای افراد بومی و بی توجهی آنان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

وی اضافه کرد: تصادف موتورسیکلت، عابران، برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه و واژگونی بیشترین میزان سوانح رانندگی را در مسیر آجین- سنقر تشکیل می دهد که عمده علت آن ضعف فرهنگ رانندگی افراد است.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: با توجه به حادثه خیز بودن این مسیر شریانی، تیمی از پلیس راه مختص این جاده در نظر گرفته شده که پیوسته تردد خودروها و تخلف های احتمالی را رصد کرده و با رانندگان متخلف برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی افزود: ایمن سازی مسیر آجین اسدآباد تا سُنقر کرمانشاه با ایجاد شیار لرزاننده طولی و عرضی، نصب سرعتگاه در مسیرهای روستایی منتهی به این مسیر به منظور جلوگیری از ورود به یکباره و بدون رعایت حق تقدم خودروها از مسیر فرعی به اصلی صورت گرفته است.

وی فراوانی روستاهای مجاور این مسیر را نیز در افزایش سوانح موثر دانست و گفت: وجود تقاطع های غیر استاندارد، دو طرفه بودن راه ها و اختلاف ارتفاع شیورانی در بالا رفتن شدت سوانح تاثیر داشته است.

رییس پلیس راه استان همدان توضیح داد: اختلاف ارتفاع سطح جاده با زمین های حاشیه راه در  برخی از نقاط به هشت متر می رسد و در صورت بی توجهی به جلو و خروج وسیله نقلیه یا خروج خودرو از سطح جاده پس از بروز سانحه احتمال واژگونی خودرو و مرگ راننده زیاد است.

سرهنگ عزیزی افزود: به تازگی یک دستگاه سواری پیکان در مسیر آجین اسدآباد تا سُنقر کرمانشاه واژگون شد که در این سانحه سرنشین زن این خودرو جان خود را از دست داد و راننده آن نیز مجروح و مصدوم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی رئیس پلیس راه استان همدان پلیس راه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است