Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@16:20:04 GMT

ستاره استقلالی کرونا گرفت + سند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۹۹۳

ستاره استقلالی کرونا گرفت + سند

رسانه های غیر رسمی ترکیه ای خبر دادند که مجید حسینی ، مدافع پیشین تیم استقلال و کنونی تیم ترابوزان اسپور ترکیه ، کرونا گرفته است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال ترابزون اسپور خود را برای دیدار هفته بیست و ششم سوپرلیگ ترکیه مقابل باشاک شهیر آماده می کند از این رو بازیکنان این تیم برای شرکت در این دیدار تست ویروس کرونا دادند که گفته می شود چند بازیکن این تیم از جمله مجید حسینی کرونا گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام غیر رسمی چند رسانه کشور ترکیه، اوگورکان چاکر، ارک کاردشلر، آردا آکبولوت، مجید حسینی، سرکان آسان و لوئیس بیکر بازیکنان ترابزون اسپور هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

هنوز وب سایت یا شبکه های اجتماعی ترابزون اسپور از افراد مبتلا به ویروس کرونا نامی نبرده است اما حساب توئیتری این باشگاه از ابتلای ۲ نفر از بازیکنان به همراه یکی از اعضای پرسنل تیم ترابزون خبر داده و اعلام کرده است آنها راهی قرنطینه شده اند. باید تا اعلام رسمی افراد مبتلا به کرونا منتظر ماند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید حسینی اخبار استقلال اخبار لژیونر ها استقلال لیگ برتر مجید حسینی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل

ستاره تیم فوتبال الهلال علی‌رغم درخشش در رقابت‌های این فصل لیگ حرفه‌ای عربستان، در مسیر جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، الکساندر میتروویچ مهاجم ۲۹ ساله و گلزن تیم ملی فوتبال صربستان، در آخرین روزهای نقل و انتقالات با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو و به مدت ۳ سال به از فولام انگلیس به الهلال پیوست.

میتروویچ با حضور در الهلال و با وجود مصدومیت نیمار تبدیل به ستاره بی چون و چرای این تیم عربستانی شد. او هم‌اکنون با ۲۲ گل زده بالاتر از بازیکنانی هم‌چون کریستیانو رونالدو و کریم بنزما با ۲۲ گل زده آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان تا بدین جای فصل است.

با وجود عملکرد این مهاجم ۲۹ ساله و صربستانی الهلال گفته می‌شود ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی الهلال علاقه‌ای به این مهاجم ندارد و این موضوع را به مدیران باشگاه اعلام کرده است. سایت اسپورت عربستان در خصوص این موضوع نوشت میتروویچ از ابتدا گزینه ژسوس نبوده و این مربی پرتغالی به دنبال مهاجمی با توانمندی‌ها بیشتر و بهتر است و به نظر می‌رسد این مهاجم صربستانی در تابستان از الهلال جدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت جدایی این مهاجم صربستانی، بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی به دنبال جذب وی هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)