Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:27:42 GMT

نامه پرسپولیس به AFC درباره آل‌کثیر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۰۴۰

نامه پرسپولیس به AFC درباره آل‌کثیر

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از این نهاد خواست تا اجاره حضور مهاجم تیمش را در تمرینات صادر کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امیر علی حسینی، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار آن شد که امکان حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات را با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت وی بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: این درخواست با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت بازیکن مطرح شده است تا امکان حضور در برنامه‌های آماده سازی را پیدا کند. این درخواست روز دوشنبه از طریق فدراسیون فوتبال ایران، ارسال شد. 

گفتنی است: عیسی آل‌کثیر از نیمه فروردین ماه با پایان محرومیت ۶ ماهه‌اش می‌تواند پرسپولیس را درمسابقات همراهی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک