Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد جعفر طولابی در نشست مجازی با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر عدم جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر در سطح شهر اظهار کرد:  شیوع کروناجمع‌‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر را با محدودیت‌های مواجه کرد، زیرا تهدید سلامت این افراد در اماکنی که برای نگهداری آنها در نظر گرفته شده است مورد توجه ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر  به طور کامل انجام نگرفت.

فرماندار خرم‌آباد خاطر نشان کرد: اما متناسب با ظرفیت موجود اقداماتی صورت گرفته و به صورت مرحله‌ی جمع‌آوری این افراد در دستور کار قرار دارد.

طولابی در خصوص ساماندهی کودکان کار نیز  توضیح داد: تاکنون ۱۴۰ کودک کار در قالب کمیته و کارگروه‌های مختلف توسط بهزیستی جمع آوری شده که تعدادی از آنها در مراکز تحت پوشش نگهداری و تعدادی دیگر نیز تحویل خانواده‌ها داده شده است.

وی بیان کرد: متناسب با شرایط آسیب‌پذیری خانواده‌ها تحت حمایت ویژه کمک‌های معیشتی، مهارتی، آموزش و اشتغال‌زایی قرار‌ می‌گیرند.

فرماندار خرم‌آباد خاطر نشان کرد: همچنین ورود سازمان‌های مردم نهاد در راستای جمع آوری و حمایت از کودکان کار در قالب کارگروه ویژه مصوب شده است.

طولابی در مورد شیوع موج چهارم کرونا و اعمال محدودیت‌ها نیز گفت: متناسب با شرایط موجود و  بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا محدودیت‌های ابلاغ شده را اعمال می‌کنیم.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای شهر افزود: به محض ابلاغ وزیر کشور ما هم آمادگی داریم تا انتخاباتی سالم و توام با آرامش را برگزار کنیم.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: بسترسازی مناسب برای برگزاری انتخابات هم از لحاظ پشتیبانی و هم تدارکات  وجود دارد و همه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک کار فرماندار خرم آباد جعفر طولابی معتادان متجاهر متکدیان و معتادان جمع آوری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود