Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@00:02:20 GMT

لیگ قهرمانان جوانان اروپا لغو شد / رسمی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۲۵۹

لیگ قهرمانان جوانان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

لیگ قهرمانان جوانان اروپا فصل 21-2020 که قرار بود به تعویق بیافتد، به صورت کامل لغو شد.

به گزارش طرفداری و با اعلام یوفا، کمیته برگزاری مسابقات یوفا تصمیم گرفته است که لیگ قهرمانان جوانان فصل 21-2020 را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کند. کمیته مسابقات به دلیل محدودیت های سفر در سراسر قاره اروپا که موجب سختی های زیادی در زمینه برگزاری این مسابقات می شود، چنین تصمیمی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو باشگاه نیز پیش از این از ادامه این رقابت انصراف داده بودند که نام آن ها نامشخص است. کمیته برگزاری مسابقات در ابتدا قصد داشت مسابقات را به تعویق بیاندازد اما به دلیل محدودیت زمانی برای گرفتن تصمیم، این امکان منتفی و مسابقات به صورت کامل لغو شد.

 

اخبار داغ 

سردار آزمون: تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود داستان مهدی مهدوی کیا و یوونتوس تکرار می شود؟ | موشک ایرانی؛ 21 سال قبل سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لاتزیو در خطر نقره داغ شدن؛ بازی با یوونتوس و تورینو 3-0 می شود؟ فحاشی رکیک پیکه و گریزمان به یکدیگر در جریان بازی با پاری سن ژرمن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان جوانان لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد