Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:43:05 GMT

درخشش خبرنگاران ایرنا در جشنواره ابوذر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۳۶۵

درخشش خبرنگاران ایرنا در جشنواره ابوذر

به گزارش ایرنا، در این جشنواره که آیین اختتامیه آن عصر چهارشنبه برگزار شد، نعمت محسن‌زاده در بخش خبر مقام نخست، مینا میرقاسمی در بخش یادداشت مقام اول ، گیتی طالبی در بخش گزارش رتبه دوم و یعقوب شاددل در بخش تیتر موفق به کسب عنوان دوم شدند.

در این جشنواره یک هزار و 656 اثر در 9 بخش و 10 محور رقابت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام هیات داوران،  در بخش خبر این جشنواره نعمت محسن زاده از خبرگزاری ایرنا مقام اول، پویان حسنی فرد از خبرگزاری تسنیم مقام دوم و ابراهیم عزیز زاده از خبرگزاری ایکنا موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در بخش یاداشت مینا میرقاسمی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، سید مصطفی جمشیدی دوم و جهانگیر نیکخواه و مسلم نوروززاده مشترکا سوم شدند.

در بخش گزارش مهران عقلمند از خبرگزاری فارس مقام نخست، گیتی طالبی از خبرگزاری ایرنا و ونوس بهنود از روزنامه برای اردبیل مشترکا دوم و زهرا رضازاده از خبرگزاری تسنیم و فاطمه شکر زاده از روزنامه برای اردبیل مشترکا سوم شدند.

هیات داوران در بخش تیتر انتخاب اول نداشته و عنوان دوم به یعقوب شاددل از خبرگزاری ایرنا و مقام سوم به نسرین آذر کیش از خبرگزاری تسنیم تعلق گرفت.

در بخش مصاحبه و گفت و گو سعید دست افشان و حاتم رسولی از نشریه الصالحون مقام اول، مهدی جدی از رسانه سبلان ما دوم و حامد قادری از خبرگزاری فارس سوم شدند.

همچنین در بخش عکس موسی تقوی نمین از باشگاه خبرنگاران جوان مقام اول، علی انوار از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و فائزه ندایی از خبرگزاری ایسنا و مهدی همتی از رسانه سبلان ما مشترکا سوم شدند.

در آیین اختتامیه این جشنواره که به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شد از خانواده شهید مرحمت بالازاده با اهدای لوحی تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه تکریم و تجلیل استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه تکریم و تجلیل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه تکریم و تجلیل استان اردبیل اخبار کنکور خبرگزاری ایرنا سوم شدند مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا

سوگند علیشاهی تنیسور ملی پوش نوجوان همراه با لاوین حکیمی و شایلین ظفریکایی با هدایت هنگامه عزیزی موفق شدند با پیروزی بر تیم‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود