Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی اقامت‌گاه‌ بوم‌گردی «ارگ سنگان»، اقامت‌گاه بوم‌گردی «روستایی و عشایری سنجانا» و پروژه آزادسازی حریم آسبادهای نشتیفان با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، معاونان این اداره‌کل و مدیر پایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران در شهرستان خواف به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ طی مراسمی اقامت‌گاه بوم‌گردی ارگ سنگان، اقامت‌گاه بوم‌گردی روستایی و عشایری سنجانا و پروژه آزادسازی حریم آسبادهای نشتیفان توسط محمد خیاطیان در سفر به شهرستان خواف  به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در خصوص اقامت‌گاه بوم‌گردی ارگ سنگان اظهار کرد: این مرکز اقامتی با سرمایه‌گذاری هفت میلیارد ریالی و اشتغال مستقیم برای دو نفر راه‌اندازی شده است؛ این بوم‌گردی دارای ۶ اتاق با ظرفیت ۲۱ نفر است.

ابوالفضل مکرمی‌فر هم‌چنین در مورد اقامت‌گاه بوم‌گردی روستایی و عشایری سنجانا افزود: این مرکز اقامتی با ۱۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای ۶ نفر به صورت مستقیم ایجاد شده است.

بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: این بوم‌گردی دارای هشت اتاق با ظرفیت پذیرش ۴۴ نفر است.

هم چنین محمد رکنی، مدیر پایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران در خصوص پروژه آزادسازی حریم آسبادهای نشتیفان گفت: این پروژه با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی اقامتگاه بوم گردی سنگان آسبادهای نشتیفان گردشگری و صنایع دستی اقامت گاه بوم گردی میراث فرهنگی بهره برداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد