Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "محمد حیدری" روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، افزود: حادثه اول در محور دولان سفلی قلعه شاهین واقع در شهرستان سرپل‌ذهاب رخ داد که در آن یک دستگاه خودروی پیکان از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

وی اظهار داشت: بر اثر واژگونی این خودرو که دلیل آن سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بود هر چهار سرنشین آن زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری ادامه داد: در دیگر حادثه امروز نیز یک دستگاه وانت پیکان با ۲ سرنشین در محور بیستون - صحنه و به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف شد.

رییس پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: بر اثر این حادثه نیز یک خانم میانسال جان خود را از دست داد و راننده ۷۳ ساله هم زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در پایان با درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات، گفت: سرعت و سبقت‌های غیرمجاز عامل بیشتر سوانح رانندگی است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و رووستایی دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب تصادف شهری سنقر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب تصادف شهری سنقر سرپل ذهاب تصادف شهری سنقر کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان