Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@14:18:00 GMT

(تصاویر) هتلی با خدمتکارهای رباتیک

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۶۷۳

(تصاویر) هتلی با خدمتکارهای رباتیک

هتلی در ژوهانسبورگ از خدمتکار‌های رباتیک استفاده می‌کند. این هتل قصد دارد از ربات‌ها برای سرویس رسانی به مشتریانی با علائم کووید ۱۹ استفاده کند.

به گزارش فرارو، لکسی، میکا و آریل ربات‌هایی هستند که در هتل اسکای واقع در پایتخت آفریقای جنوبی به کار گرفته شده‌اند. آن‌ها سرویس اتاق‌ها را حمل می‌کنند، اطلاعات سفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و می‌توانند تا ۳۰۰ کیلوگرم بار را از لابی هتل به اتاق‌ها به دنبال خود بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر افرادی با علائم ابتلا به کرونا در هتل اقامت کنند، به منظور احتیاط ربات‌ها به جای پیش خدمت‌های انسانی، برای سرویس رسانی به آن‌ها استفاده می‌شوند. در غیر این صورت مهمانان هتل می‌توانند سرویس رسانی با ربات را انتخاب کنند.

این درحالی است که چند هتل با کارمندان رباتیک در توکیو وجود دارند و از آن‌ها برای سرویس رسانی به بیمارانی با علائم ملایم کووید ۱۹ استفاده می‌شود. اما این نخستین هتل آفریقا با سرویس رسانی رباتیک است.

به گفته شرکت CTRL رباتیک (تهیه کننده ربات‌ها)، این ربات‌ها حتی می‌توانند حالات صورت مهمانان هتل را برای بررسی میزان رضایت آن‌ها اسکن کنند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازگشت ایران گیتی موسوی هتل ربات آفریقای جنوبی رباتیک ویروس کرونا سرویس رسانی ربات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد