Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ دکتر «محمودرضا مرادی» روز چهارشنبه در نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: پس از همه‌گیری کرونا، در استان با سه پیک بیماری مواجه بودیم که پیک اول بسیار ناچیز بود،
 پیک دوم بیماری در خرداد ماه به صورت متوسط بود اما در پیک سوم در مهر ماه و آبان ماه شاهد بستری بیش از هزار و ۲۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

????وی گفت: اما خوشبختانه با تمهیدات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته مشکلی از لحاظ تعداد تخت و تجهیزات در بیمارستان‌های استان نداشتیم و تنها مشکل در پیک سوم کمبود داروی رمدسیویر بود که ظرف مدت چند روز برطرف شد.

????رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در مجموع وضعیت استان  کرمانشاه در این مدت رضایت بخش بود و خوشبختانه جو همدلی خوبی در بین مجموعه دانشگاه و مدیران ارشد استان وجود داشت و توانستیم در مدیریت کرونا و کنترل این بیماری موفقیت‌های بسیار خوبی را به دست آوریم.

دکتر مرادی افزود: هر چند در هفته گذشته تعداد موارد بیماری به صورت مختصری افزایش یافته اما اکنون روند بیماری در استان روند با ثباتی است.

او گفت: تمهیدات و اقدامات لازم در استان جهت مواجه با پیک بعدی بیماری صورت گرفته است.

وی اظهار داشت:????اکنون ۱۵۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان  بستری هستند که از این تعداد ۴۰ بیمار در بخش ICU و هشت بیمار نیز اینتوبه هستند.

کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت یک نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جانباختگان مربوط به بیماری کووید ۱۹ در استان به هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

«مهدی محمدی» افزود: این فرد در شهرستان‌ هرسین فوت کرده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار مثبت بستری و ۶۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

محمدی اظهار داشت: همچنین در این مدت ۴۵ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ بستری و ۲۸ نفر از بیمارستان نیز پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی همچنین گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت نارنجی،  شهرستان های جوانرود، سرپل ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی و روانسر هم اکنون در وضعیت زرد و شهرستان های اسلام آباد غرب، ثلاق باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب و هرسین در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه واکسن کرونا اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان