Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران در این فصل هیچ پولی نگرفته اند.

داوران فوتبال ایران در لیگ بیستم هیچ دریافتی نداشته اند و از این موضوع بسیار ناراحت هستند.

‏به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده، اما داوران فوتبال ایران تاکنون هیچ دریافتی نداشته اند و از این موضوع بسیار ناراحت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آیین نامه داوران وسط برای هر بازی ۹۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند که این مبلغ برای کمک داور ۴۵۰ هزار تومان است و قرار است افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی داشته باشد.

همچنین داوران و کمک داوران از این موضوع بسیار ناراحت هستند و نکته جالب این است که برای لیگ بیستم نیز لباس نگرفته اند. پیش از این ابتدای هر فصل داوران ۲ دست لباس دریافت می‌کردند که این اتفاق در لیگ بیستم رخ نداده است.

اخبار داغ 

سردار آزمون: تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود واکنش تند صالح مصطفوی به صحبت های فکری! سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدیربرنامه گرت بیل: گرت در پایان دوران فوتبال خود قرار دارد تاجت را به من بده پادشاه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!