Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر 14 ساله تهرانی در شب تولدش به طرز مرموزی از پنجره خانه شان سقوط کرد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،ساعت حدود 9 شب دوشنبه شب زمانی که زن میانسال و پسرش در حال ورود به ساختمان مسکونی محل زندگی شان بودند ناگهان با پسری مواجه شدند که سراسیمه از ساختمان بیرون دوید و هم زمان صدای کوبیده شدن جسمی را به کف حیاط خانه شنیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کسری از ثانیه خود را به حیاط رسانده و با پیکر بی جان دختر خانواده مواجه شدند که از منزلشان واقع در طبقه پنجم ساختمان سقوط کرده و جان باخته بود.

شب تولد دخترم بود و دوستانش خانه ما بودند

مادر دختر در اولین تحقیقات قضائی گفت:«شب حادثه تولد دخترم بود و او چند نفر از دوستانش را دعوت کرده بود.برای اینکه با دوستانش در جمع دخترانه شان راحت باشند،من و پسرم از خانه خارج شدیم و حدود ساعت هشت و نیم که مهمانی تمام شده بود به خانه برگشتیم.همان موقع فروشنده یکی از سوپرمارکت های محله مان را دیدیم که از ساختمان خارج شد و بعد با جسد دخترم روبرو شدیم.»

تنها مظنون پرونده، قتل را منکر شد

با اطلاعاتی که در اختیار ماموران قرار گرفت،فروشنده سوپرمارکت بازداشت شد.این در حالی بود که کفش های او در خانه دختر جوان به جا مانده بود.وی در مواجهه با بازپرس ویژه قتل در دادسرای جنایی هر گونه ارتباطی با پرونده را منکر شد و گفت:«چند وقت قبل با خاله مقتول ارتباط داشتم اما ارتباط ما تمام شده بود.روز حادثه من او را اتفاقی در خیابان دیدم و او به من گفت جشن تولدش است و از من خواست در کوچه منتظر باشم تا برایم کیک تولد بیاورد.همانطور که من منتظر ایستاده بودم دیدم که او از طبقه پنجم سقوط کرد و جان باخت.»

تحقیقات در این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سقوط اخبار حوادث پرونده دختر مرموز جشن بازداشت سقوط مرگبار سقوط از ساختمان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دختر ایران کرونا قتل خودکشی بازیگر سینما و تلویزیون اعدام شیراز آزار و اذیت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید

آفتاب‌‌نیوز :

دانش آموز نوجوان پارمیدا رضایی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و اهدای اعضای بدن خود جان سه بیمار دیگر را نجات داد.

این اهدای عضو روز گذشته و در بیمارستان گلستان اهواز انجام شده بود.

مراسم خاکسپاری این دانش آموز نوجوان امروز در شهر لالی انجام شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است