Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، محمد علی الحوثی، از رهبران انصارالله یمن با بیان اینکه عربستان و امارات بدون چراغ سبز واشنگتن و دستور آمریکا دست به اقدامی نمی‌زنند، گفت آمریکا مسبب مشکلات ملت یمن است.

او گفت: آمریکا یک بره یا کبوتر صلح نیست، بلکه او فرمانده تجاوز به یمن است که باعث تراژدی برای ملت یمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت ما آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان، امارات و کشور‌های ائتلاف را طرف‌هایی می‌داند که به ملت ما تجاوزه کرده و تسلیحاتی را برای کشتار ملت فرستاده اند.

او در ادامه افزود: اتحادیه اروپا مصوبه‌ای روشن صادر کرده که در آن تمامی مشارکت کنندگان در ائتلاف متجاوز به یمن را محکوم کرده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیز باید گام‌هایی را برای لغو تصمیم دولت پیشین خود (دولت ترامپ) بردارد و باید این کار از زبان سفیر سعودی و از مکانی صورت پذیرد که وی تجاوز (به یمن) را اعلام کرده بود.

او همچنین گفت: امروز به فضل الهی و فرماندهی عبدالملک بدرالدین الحوثی به سطوح پیشرفته‌ای رسیده ایم و قاعده فرمانده این است که عمل بر گفتار پیشی دارد.

روز گذشته پایگاه وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده بود: وزارت خارجه ۱۶ فوریه، درج نام انصارالله در فهرست تروریسم را لغو کرد. به همین خاطر، انصارالله به موجب قوانین اعمال تحریم در خصوص تروریسم جهانی، قوانین تحریم ضد سازمان‌های تروریستی و یا تصمیم رئیس جمهور به شماره ۱۳۲۲۴ با ممنوعیتی روبرو نیست.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین اعلام کرده بود از الان به بعد، افراد و نهاد‌های قانونی آمریکا نیازی ندارند از دفتر نظارت بر دارایی‌های خارجی وابسته به وزارت خزانه داری برای ورود به معاملات و انجام اقدامات تجاری با گروه انصارالله - مادامی که اشخاص و یا فعالیت‌های دیگری که شامل تحریم‌ها شود، وجود نداشته باشد- کسب اجازه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله ملت یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به نقل از النشره، وی گفت: صحنه سرکوب تحصن‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا نقاب را از چهره واقعی آمریکا بر انداخت و دروغ بودن ادعاهای آنها درباره آزادی بیان را در مقابل دنیا آشکار کرد اما غزه ‌بی باک بر جامعه بین‌المللی که با دشمن همدست است و کشورهایی که با رژیم صهیونیستی در منطقه سازش کرده‌اند حساب باز نمی‌کند بلکه به جبهه‌های مقاومت در لبنان عراق و یمن تکیه می‌کند.

وی گفت: ادامه فعالیت جبهه‌های پشتیبان غزه بعد از ۲۰۰ روز از درگیری‌ها از کریات تا ایلات و دریای سرخ و مابعد آن، نشان دهنده قدرت جبهه‌های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق افزود: رسیدن پهپادهای مقاومت به عمق اراضی اشغالی در عکا، بیت هیلل و عرب العرامشه نشان دهنده قدرت این پهپادها برای عبور از تمام سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل است. پهپادهای مقاومت از سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل عبور کرده‌اند و به جایی که مقاومت بخواهد می‌رسند و این یک موفقیت استراتژیک برای مقاومت در این درگیری است.

وی گفت: کثرت تهدیدات رژیم صهیونیستی دلیل قدرت نیست بلکه دلیل آشفتگی و ترس و نگرانی دشمن است. دشمن قبل از اینکه به فکر جنگ با حزب‌الله در لبنان بیفتد بیش از هزار محاسبه انجام می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: میانجی‌گری‌ها و پیام‌های بین‌المللی به خاطر نجات غزه یا کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله