Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا واثقی شامگاه چهارشنبه در نشستی که با عنوان «تفاهم نامه همکاری در خصوص اشتغال زندانیان و معتادان متجاهر» با حضور مجید کاویانی دادستان قدس، رئیس اداره صنعت و معدن، نماینده ناجا, معاونان و بخشدار و جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شده بود، طی سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و توافقات صورت گرفته با یکی از تولید کنندگان خوب کشورمان مقرر شد، که معتادان بهبود یافته شهر قدس در کارگاه‌های تولیدی مشغول به کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که معتادان بعد از نقاهت و زندانیان بعد از آزادی به سختی می‌توانند شغل پیدا کنند.

فرماندار قدس بر لزوم همکاری تمام دست اندر کاران به این حرکت خوب و پسندیده تاکید کرد و اظهار داشت: از همه حاضران در جلسه درخواست داریم، همکاری لازم جهت انتقال معتادان و زندانیان به کارگاه تولید داشته باشند و تولید کننده نمونه در این کار بزرگ و خطیر نیز باید زیر چتر حمایتی قرار گیرد.

کد خبر 5149997

منبع: مهر

کلیدواژه: لیلا واثقی فرمانداری قدس آزادی زندانیان معتادان ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیراز شهرکرد شهرستان کرج مشهد اردبیل همدان مجلس شورای اسلامی گرگان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ خانم سمیعی در زمره بانوان برتر کارآفرین استان مرکزی است که ۱۲ سال قبل با دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کمیته امداد، کارگاه کوچک خیاطی خود را راه اندازی کرد.
این بانوی کارآفرین که دانش آموخته رشته طراحی دوخت است توانست با چرخ خیاطی که پدرش به او هدیه داد سرویس آشپزخانه تولید و با سرمایه حاصل از فروش هنر خود و تسهیلات کمیته امداد چرخ خیاطی خریداری و کارگاه کوچک راه اندازی کند.
سمیعی می‌گوید: با سود حاصل از فروش لباس‌های تولید شده در کارگاه و دریافت تسهیلات بیشتر از کمیته امداد، از کارگاه ۱۲ متری به کارگاه ۲۰۰ متری و از یک چرخ خیاطی به ۲۲ چرخ خیاطی رسیده است.
او تاکنون توانسته برای ۵۰ سرپرست خانوار شغل ایجاد کند و هر هفته تا ۱۲ هزار دست انواع تن پوش زنانه، مردانه و لباس مخصوص کودکان تولید و در بازار به فروش می‌رساند.
در چهار سال گذشته ۱۹ هزار مددجوی کمیته امداد با اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات توانمند شده‌اند.

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی