Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو کیانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌دنبال زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهرستان لردگان، خانمیرزا، لرزش ناشی از زلزله ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه امشب در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را احساس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این زمین‌لرزه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی برای چهارمحال و بختیاری نداشته است.
کیانی تصریح کرد: ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری آمادگی خود را به‌منظور ارایه هرگونه کمک و اعزام گروه‌های امدادی برای زلزله سی‌سخت را به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده است.
به گزارش ایرنا، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه امشب چهارشنبه، شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.
سی‌سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و ۲۵۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن لردگان سی سخت شهرکرد چهارمحال وبختیاری یاسوج زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن لردگان سی سخت بروجن لردگان سی سخت شهرکرد چهارمحال وبختیاری یاسوج زلزله اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری زمین لرزه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند

زمین‌لرزه‌ ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.   سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.   به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.   همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند