Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت بررسی عاجل ابعاد واقعه و تامین نیازهای احتمالی امدادی، بهداشتی و درمانی مناطق آسیب دیده را ابلاغ کرد.

 تاریخ و زمان وقوع زلزله به وقت محلی: ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۲۲:۰۵:۳۴
طول جغرافیایی: ۵۱.۵۷
عرض جغرافیایی: ۳۰.۸۹
عمق زمین‌لرزه: ۱۰ کیلومتر

 نزدیک‌ترین شهرها:
۱۰ کیلومتری سی سخت (کهگیلویه وبویر احمد)
۱۹ کیلومتری کمه (اصفهان)
۲۴ کیلومتری یاسوج (کهگیلویه وبویر احمد)
     
 نزدیکترین مراکز استان:
۲۴ کیلومتری یاسوج
۱۶۹ کیلومتری شیراز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کیانوش جهانپور _ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این باره به ایسنا گفت: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تیم مدیریت بحران اصفهان فعال است و گروه ارزیاب و آمبولانس‌های مستقر در منطقه اعزام شده اند. تاکنون ۵ مصدوم ناشی از  فرار نیز در منطقه تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده اند.

جهانپور گفت: همچنین بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ٥ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در سی‌سخت مستقر شده اند و حدود ٢٠ مصدوم به یاسوج انتقال داده شده است .

وی افزود: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، عوامل هلال احمر و سایر نیروهای کمکی در محل حادثه حضور دارند و بیمارستان‌های یاسوج در  آماده‌باش به سر می‌برند.
جهانپور به ایسنا گفت: تا کنون فوتی از این حادثه گزارش نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تجارت نیوز نوشت: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902228

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • زلزله این استان را لرزاند
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟