Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:11:49 GMT

کار گروهی لازمه فعالیت شورای آموزش و پرورش است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۰۸۳۹

کار گروهی لازمه فعالیت شورای آموزش و پرورش است

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش البرز که در سالن شهدای دولت برگزارشد، اظهار داشت: اگر ما فرزندان را امانت و معلمان و مدارس را امانتدار می دانیم باید برنامه ریزی ها برای دانش آموزان به شکلی پیش برود که که خروجی آن انسان متدین باشد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همانگونه که به آموزش اهمیت می دهد باید به محتوا هم توجه کند درحالی که فرآیند پرورشی در آن رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی همدانی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان استان البرز هم وضعیت خوبی ندارد که رسیدگی به  ساختار آن باید در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی به نقش مهم دانشگاه فرهنگیان درتربیت نیروی مولد درجامعه پرداخت و اضافه کرد: این دانشگاه را باید تقویت کرد تا افراد رغبت کنند به سمت آن بروند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: درآغازچله دوم انقلاب هستیم و با پختگی که پیدا کرده ایم باید بر اساس دستورالعمل گام دوم انقلاب و اسناد بالا دستی مثل سند تحول بنیادین اجازه ندهیم عده ای برای رشد و توسعه آموزش و پرورش سند تهیه کنند.

حسینی همدانی یادآورشد: پژوهش ها و محتواهای فراوانی انجام و تولید شده اما در مقام اجرا کمبود داریم حتی در اجرای سند تحول بنیادین درآموزش و پرورش که این موضوع باید به صورت ریشه ای حل شود.

وی بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای برخی از طرح ها در محلات تجدید نظرکند.

برچسب‌ها مدارس امام جمعه کرج البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس امام جمعه کرج البرز مدارس امام جمعه کرج البرز اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان