Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اتابک  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  اظهار کرد: در پی وقوع زلزله  ۵/۶ ریشتری شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد  تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان گچساران به منظور امداد و کمک رسانی به صورت  آماده باش کامل  به سر می‌برند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه هماهنگی کامل صورت گرفته است و در انتظار دستور استاندار هستیم، افزود:دستگاه های خدمات‌رسان گچساران تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران  از آمادگی کامل برای امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله سی سخت خبر داد و گفت: مسئولین هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت، روحانیون مستقر، کانونهای فرهنگی ، موکب داران و …در آمادگی کامل بوده تا در صورت نیاز نسبت به اعزام نیروها و امکانات و همکاری در خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی زلزله شهرستان دنا اقدام شود.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله گچساران کهگیلویه و بویراحمد امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل

مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل درگیر بارندگی های شدید و سیل آسا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جلسه های اضطراری شورای مدیریت بحران برای انجام هماهنگی لازم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها به ویژه شهرهای شمال اردبیل مدیریت بحران با آمادگی کامل پای کار است تا بتوانیم بارندگی شدید روزهای آینده را مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته شاهد حادثه تلخ فوت ۷ نفر از هموطنان بر اثر سیل شمال استان اردبیل بودیم، گفت: امسال با تمهیدات اندیشدیده شده امیدواریم شاهد چنین حوادث تلخ در اردبیل نباشیم.

خدمتی با بیان اینکه در حال حاضر اردبیل وارد هشدار سطح زرد هواشناسی شده است، تصریح کرد: به کوهنوردان توصیه کرده ایم تا صعودهای خود را به روزهای آینده موکول کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی همچنین از کشاورزان و دامداران خواست؛ توصیه های هواشناسی را به دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل همچنین از میهمانان خواست؛ با خودداری از اتراق در مسیل ها و کنار رودخانه ها حوادث مشابه سیل سال گذشته را رقم نزنند.

کد خبر 6098205

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده