Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@15:50:57 GMT

#سمیرا_زرگری

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۱۲۹۲

#سمیرا_زرگری

انتشار خبر مخالفت همسر ‏سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان برای حضور همسرش در رقابت‌های جهانی و ممنوع الخروج کردن او بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. تیم ملی اسکی آلپاین زنان به همین دلیل بدون سرمربی اش راهی ایتالیا شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی از تکرار ماجرای نیلوفر اردلان نوشتند: «تکرار تاریخ علیه زنان»، «‏چقدر شرم‌آوره برای ما که در قرن ۲۱ بارها شاهد بودیم زن مسلمان ایرانی، به‌دلیل ممنوع الخروج شدن توسط همسرش، از حضور در عرصه‌های علمی و ورزشی بین‌المللی باز می‌ماند و حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، ‎مهریه را باعث آبروریزی دین می‌داند»، «‏در مورد ممنوع الخروج بودن بانوی ورزشکار ‎سمیرا زرگری همین نکته را یادآور می شوم که تنها راه عدم مواجهه با این مشکلات در شرایط فعلی قید ‎شروط ضمن عقد برای بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروط ضمن عقد را جدی بگیرید»، «‏سرمربی تیم «ملی» اسکی یک «مملکت» باشی و «شوهرت» نذاره بری «مسابقات جهانی»؟!تلخ و غم‌انگیزه»، «‏بعد از ماجرای ‎نیلوفر اردلان که ‎مهدی توتونچی ممنوع‌الخروج‌ش کرد‌ و نتونست به مسابقات جام ملت‌های آسیا بره؛ یک باردیگه این قوانین یقه یه زن ورزشکارو‌ گرفته»، «‏در لایحه جدید» حفظ کرامت زنان در برابر خشونت»آمده اگر همسر زنی او را ممنوع‌الخروج کرد، می‌تواند به همراه «مستندات ضرورت خروج از کشور»شکایت کند. دادگاه خارج از نوبت به موضوع رسیدگی می‌کند.همین پروسه و اثباتش به تنهایی زمانبر است و عملاً زنانی مثل ‎سمیرا زرگری فرصت را از دست می‌دهند»، «‏بیش از نام ‎سمیرا زرگری، مایلم نام شوهرش که مانع سفرش شده را در تایملاین ببینم. بازیگر اصلی این نمایش اوست.»، «‏جالبه. هیچ کس حتی اسم شوهرِ ‎سمیرا زرگری رو نمیدونه. همه صداش میکنن شوهرِ سمیرا زرگری»، «‏یه خانومی سال‌ها تلاش میکنه، میشه سرمربی تیم ملی اسکی زنان. بعد به‌دلیل مخالفت همسرش با خروجش از کشور، نمیتونه به رقابت‌های جهانی اسکی در ایتالیا اعزام شه»، «ورزشکاران زنی که با مشقت فراوان خود را بالا کشیدند و در اوج کار شوهر براحتی «اجازه خروج» از کشور برای مسابقات به آنها نمیدهد»، «‎سمیرا زرگری از هم‌دانشکده‌ای‌های من در دوره لیسانس تربیت بدنی بود، از آن زمان اسکی‌بازی موفق و از اعضای تیم ملی بود.»

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ممنوع الخروج سمیرا زرگری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی