Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حقیقی ، مدتی است که از تیم گل گهر سیرجان جدا شده و این احتمال وحود دارد که راهی یکی از دو تیم فولاد یا تراکتور شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا حقیقی چند وقتی است که بنا به صلاحدید کادر فنی گل گهر سیرجان از این تیم کنار گذاشته شده و از دیدار با سایپا مهرداد بشاگردی به عنوان دروازه بان درون دروازه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی که خود را پسر پرسپولیس می داند فصل گذشته در نساجی عملکرد خوبی داشت و حتی در مقطعی یکی از گزینه های جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بود اما در نهایت راهی گل گهر شد.

علیرضا حقیقی که دروازه بان فیکس  گل گهر سیرجان از ابتدای فصل تا همین اواخر بود به خاطر عملکرد نه چندان خوبش جایش را به مهرداد بشاگردی داد و این دروازه بان با تجربه هم جواب اعتماد امیر قلعه نویی را داد و دو کلین شیت در سه بازی کسب کرد. برخی خبرها حاکی از آن است که هفته گذشته حقیقی به دلیل پاره ای از مشکلات از گل گهر کنار گذاشته شده است.

شنیده شده احتمال حضور علیرضا حقیقی در تراکتور وجود دارد و شاید این دروازه‌بان را با محمدرضا اخباری معاوضه کنند. احتمال بعدی حضور حقیقی در فولاد خوزستان است. حقیقی رابطه خوبی با مسعود شجاعی و جواد نکونام دارد و حضورش در این دو تیم می تواند یک احتمال قریب به یقین باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان پرسپولیس تراکتور پرسپولیس تراکتور گل گهر سیرجان لیگ برتر علیرضا حقیقی دروازه بان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، البته این یک پیشامد ضعیف برای سرنوشت لیگ برتر ایران خواهد بود اما روی کاغذ در صورت ناکامی کامل مدعیان، تراکتور با کسب پنج پیروزی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

این اولین باری نیست که تراکتور به این سرنوشت دچار می‌شود. قرمزهای تبریزی در سال‌های اخیر عموما فصل را بین تیمهای مدعی سپری کرده‌اند اما در یک سوم پایانی فصل کم آوردند و از این جمع کنار رفتند.

تراکتور در سال جدید ۱۰ امتیاز را از دست داده که اگر می‌توانست آن را کسب کند، حالا ۴۲ امتیازی و در یک قدمی صدر جدول قرار داشت.

با این حال تی تی‌ها که هدایت خود را به حمید مطهری سپرده‌اند، امید زیادی دارند تا در بازی با فولاد به پیروزی برسند و چشم انتظار توقف استقلال و سپاهان بنشینند تا اولا به رتبه سوم صعود کنند و دوما شانس قهرمانی را زنده نگه دارند.

البته به نظر مالک تراکتور زور خود را برای فصل آینده در بازو جمع کرده تا در ششمین فصل هدایت باشگاه، آرزوی دیرینه هواداران تیم را تحقق بخشد.

دیگر خبرها

  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)