Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:29:54 GMT

۱۱۳۹ فقره جواز تاسیس درقم صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۱۶۸۸

۱۱۳۹ فقره جواز تاسیس درقم صادر شد

محمود سیجانی روز پنجشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: دراین مدت براساس راهبرد جهش تولید، صدور یکهزار و ۸۸ فقره جواز تاسیس ایجادی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۷هزار میلیارد ریال و پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۲۳‌هزار تن درقم انجام شد.

وی افزود: همچنین ازابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه، ۵۱ فقره جواز تاسیس توسعه‌ایدر قالب توسعه واحدهای موجود با هفت هزار و ۹۳۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای یکهزار و ۱۲۶ تن صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درمجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود استان،‌ ۲هزار و ۲۷۹ مجوز با پیش‌بینی اشتغال برای ۵۳هزار و ۷۰۵ تن و سرمایه‌گذاری ۳۶۱ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال است که این مقدار،‌ رغبت به سرمایه‌گذاری جدید در استان را نشان می‌دهد.

سیجانی گفت: طی این مدت، ۱۳۴ فقره پروانه بهره‌برداری ایجادی نیز با هفت‌هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای ۲هزار و ۸۶۲‌تن و ۸۸ فقره پروانه بهره‌برداری توسعه‌ای با سه‌هزار و ۴۹۲‌میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای یکهزار و ۲۱۷ تن در استان صادر شده‌است.

وی بیان کرد: درمجموع تعداد ۲هزار و ۲۶۶ فقره پروانه بهره‌برداری با اشتغالزایی ۵۷هزار و ۹۱۵ تن و سرمایه‌گذاری ۵۹هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال در استان قم موجود است.

رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم،‌ تاکید کرد:‌ براساس راهبرد اقتصادی استان درسال جهش تولید و به‌منظور رونق هرچه بیشتر بخش صنعت و توسعه آن‌ در قم،‌ بستر خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران و فعالیت بخش خصوصی در این حوزه فراهم‌شده است که این راهبرد در آینده با قدرت بیشتر ادامه می‌یابد.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هرکدام از آنها به خصوص دو شهرک راهبردی شکوهیه و محمود آباد موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال دارد.

حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۵۹ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۸ هزار تَن فرصت اشتغال ایجادشده‌است.

برچسب‌ها قم جهش تولید سرمایه گذاری پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم جهش تولید سرمایه گذاری قم جهش تولید سرمایه گذاری اخبار کنکور میلیارد ریال سرمایه گذاری جواز تاسیس جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آصف مهدوی دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو گفت: ایران در زمینه تولید تجهیزات پزشکی توانمند است و ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی در ایران مشغول فعالیت هستند از این رو ایران می تواند این محصولات را به کشور‌های حوزه آفریقایی صادر کند.

دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو درباره صادرات تجهیزات پزشکی ایران به دیگر کشورها  افزود: هم اکنون تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشور‌های مختلفی در منطقه خاورمیانه، آسیا  حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه  تنظیم گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

آصف مهدوی گفت: تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال فن آوری ساخت تجهیزات و همچنین تأمین کمبود‌های این حوزه به کشور‌های آفریقایی کمک کنند.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی