Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم بوکس شهید همت تهران گفت: امسال برای قهرمانی تمرکز نکردیم.

به گزارش برنا، ابراهیم عبادی، سرپرست تیم بوکس شهید همت تهران درباره هدفگذاری باشگاه برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که برگزاری لیگ پس از حدود ۱۱ سال تعویق اقدام خوبی بود که فدراسیون انجام داد هر چند در این شرایط کرونایی ریسک بالایی دارد ولی اگر پروتکل‌ها به خوبی رعایت شود می‌توان لیگ خوبی را شاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به تحقیقات و آنالیزی که داشتیم به نظر می‌رسد تیم‌های خوبی در لیگ این دوره شرکت کردند. البته بیشتر تیم‌ها استانی هستند ولی با این حال در جذب بازیکن و مربی عملکرد خوبی داشتند. تقریبا اکثر بازیکن‌های مطرح نیز جذب این تیم‌ها شدند. حتی برخی نیز بازیکن و مربی خارجی به خدمت گرفتند که امید می‌رود لیگ جذابی را در پیش داشته باشیم.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم اکثر بوکسورهای نامی ما جذب سایر تیم‌ها شدند. به همین دلیل دست ما در قیاس با سایر تیم‌ها بسته است و خیلی نمی‌توانیم روی قهرمانی تمرکز کنیم بیشتر هدف‌مان استعدادیابی است. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم