Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود اشتری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ تندرستی ایران برای نخستین بار در ورزش کشور و با هدف افزایش آمادگی جسمانی و کاهش کم تحرکی در جامعه و ایجاد شور و نشاط از روز چهارم بهمن‌ماه جاری به صورت مجازی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این رویداد با به‌کارگیری ظرفیت تمامی استان‌ها و کمیته‌های ورزشی هیات ورزش های همگانی تا ۱۵ اسفند ادامه دارد و نخستین دوره مسابقات با عنوان "یادواره اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در این قالب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه گسترش میزان مشارکت آحاد جامعه، هدف لیگ تندرستی ایران است، اظهار کرد: ۱۶ استان اول این لیگ فصل آینده در لیگ برتر تندرستی حضور خواهندداشت و تا به امروز که ۲۶ روز از آغاز آن گذشته است، استان آذربایجان‌غربی در این طرح با ۳۹۵۲.۵ امتیاز در رتبه ۹ کشوری قرار گرفته است.

اشتری ادامه داد: در رده‌بندی  شهرهای پیشرو و برتر کشور نیز "بوکان" بعد از بجنورد با هفت هزار و ۵۷ امتیاز در رتبه دوم و شهرستان "ماکو" با هزار و ۲۸۴ امتیاز در رتبه هجدهم قرار دارد.

وی بیان کرد: شهروندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سایت لیگ به نشانی irantandorosti.ir مراجعه و براساس برنامه تمرینی، ویدئویی ۳۰ تا ۴۰ ثانیه‌ای از تمرینات خود ارسال کنند و علاوه بر کسب امتیاز، در موفقیت استان نیز سهیم باشند.

وی گفت: در این طرح به ۳۲ شهروند که بیشترین مشارکت را داشته باشند و در پایان هر هفته به ۴ نفر برتر به قید قرعه جوایزی نفیسی اهدا خواهدشد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی افزود: امیدواریم با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه آموزش و پرورش شاهد مشارکت حداکثری آحاد مردم  باشیم و در این راه گام‌های موثری در رشد و توسعه ورزش همگانی برای ارتقا سطح سلامت جامعه برداریم.

به گزارش ایرنا طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی و مطالعات انجام شده، حداقل زمانی که باید یک سری فعالیت‌ها انجام تا منجر به تغییر رفتار پایدار شود حدود ۶۴ روز بوده بر همین اساس نخستین دوره لیگ تندرستی ایران در هشت هفته برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی ماکو بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی ماکو بوکان اخبار کنکور ورزش های همگانی آذربایجان غربی لیگ تندرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی