Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مسابقات آزاد قهرمانی گلف کشوری در مسجد سلیمان برگزار شد و پس از چهار روز رقابت برترین‌های این مسابقات معرفی شد.

افراد برتر مسابقات آزاد گلف مسجدسلیمان بعد از چهار روز رقابت مشخص شدند.

در بخش بالای ۵۵ سال:

منوچهر نصیری از مسجدسلیمان اول شد و فهد دریس از آبادان و محمدرضا شهنی از مسجدسلیمان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ۱۸ تا ۵۵ سال:

سجاد کرم‌پور از اهواز اول شد و عباس و مرید قنبری هر دو از مسجدسلیمان دوم و سوم شدند.

در بخش تیمی این رقابت‌ها که با حضور ۷۶ گلف‌باز برگزار شد، تیم هیئت مسجدسلیمان در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های اهواز و شاهین شهر هم در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

شاپور شهنی، ارسلان شهنی و مسعود اشرفی، فریدون قنبری و فرشاد حسنی توانستند اعضای اعزامی هیأت گلف شهرستان شاهین شهر به این مسابقات بودند.

کد خبر 5150088

منبع: مهر

کلیدواژه: گلف شاهین شهر مسابقات گلف ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیراز شهرکرد شهرستان کرج زلزله مشهد اردبیل همدان مجلس شورای اسلامی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات دارت آزاد قهرمانی بانوان کارگر با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور برگزار شد که الهام نیکخواه از استان یزد به همراه ورزشکار خوزستانی به عنوان سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.  ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.  مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.  سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور