Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@14:41:42 GMT

مهدی طارمی جای رونالدو را گرفت!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۱۹۴۶

مهدی طارمی جای رونالدو را گرفت!

خبرگزاری مهر: در مرحله حذفی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز تیم فوتبال پورتو پرتغال به مصاف تیم یوونتوس رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم پرتغالی به پایان رسید.

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران که درخشش خیره کننده‌ای در تیم پورتو داشته است در این دیدار هم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در همان دقایق اول بازی روی هوشیاری و سماجتی که داشت از اشتباه مدافع و دروازه بان حریف نهایت استفاده را برد و دروازه یوونتوس را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این بازی تیم پورتو توسط مارگا در دقیقه ۴۶ به گل دوم دست پیدا کرد اما در دقیقه ۸۲ توسط کیه زا یکی از گل‌ها را دریافت کرد. با این حال تیم پرتغالی در پایان این دیدار را با برتری ۲ بر یک به پایان رساند.

به دنبال گلزنی مهدی طارمی به تیم یاران رونالدو واکنش‌هایی از سوی رسانه‌های مختلف صورت گرفت.

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به گلزنی طارمی در دقایق ابتدایی بازی با یوونتوس به زبان فارسی نوشت: به نام خدا، توی دروازه.

توئیتر رسمی لیگ قهرمانان اروپا هم که پیش از بازی تصویر رونالدو را منتشر کرده بود در پایان نیمه اول و پس از گلزنی طارمی تصویری از مهاجم ایرانی پورتو را جایگزین فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس کرد.

گل مهدی طارمی بعد از گل آلابا، سریع‌ترین گلی بود که یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است. این گل را داوید آلبا در سال ۲۰۱۳ و مرحله یک چهارم نهایی مسابقات در ثانیه ۲۴ وارد دروازه یوونتوس کرده بود.

سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را روی ماکای با پیراهن بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۷ وارد دروازه رئال مادرید کرده بود. این گل در ثانیه ۱۰ به ثمر رسیده بود.

البته تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوتان تیم ملی هم در پست‌هایی این موفقیت را به مهدی طارمی تبریک گفتند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و… از جمله این نفرات بودند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس مهدی طارمی گل سریع طارمی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، تیاگو موتا سرمربی بعدی یوونتوس خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به همکاری‌اش با ماسیمیلیانو آلگری پایان خواهد داد و مدیران این باشگاه در جستجوی یافتن سرمربی بعدی این تیم هستند. جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در این خصوص خبر داد که سرمربی بعدی یوونتوس، تیاگو موتا خواهد بود که در بولونیا خوب عمل کرده است.

نیکولو اسکیرا دیگر خبرنگار ایتالیایی شناخته شده هم ضمن تأیید این خبر، گزارش داد که یوونتوس آماده عقد قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم با موتای 41 ساله است. طبق ادعای او، ملاقاتی هم بین نمایندگان باشگاه یوونتوس با این مربی برزیلی‌الاصل (در رده ملی برای ایتالیا بازی کرده است) صورت گرفته و توافق‌های اولیه هم حاصل شده است.

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

پیش از این روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داده بود؛ ماسیمیلیانو آلگری که به خاطر نتایج اخیر یوونتوس درباره آینده حرفه‌ای‌اش شایعاتی مطرح شده، در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از سمت سرمربیگری یوونتوس اخراج خواهد شد.

قرارداد فعلی آلگری تا پایان فصل آینده با یوونتوس اعتبار دارد و تیم تحت هدایتش در حال حاضر با 65 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست و بولونیای تحت هدایت تیاگو موتا با 62 امتیاز درست پشت سر بانوی پیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏