Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@23:30:01 GMT

معمای کشف جسدی کنار بزرگراه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۲۱۲۳

معمای کشف جسدی کنار بزرگراه

همزمان با کشف جسد خونین مردی ناشناس در فضای سبز کنار بزرگراه، تحقیقات تیم جنایی برای افشای راز این جنایت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 12 ظهر سه‌شنبه 28 بهمن مرد جوانی در حال عبور از فضای سبز بزرگراه جناح، متوجه جسدی شد که داخل فضای سبز افتاده بود. وی بلافاصله با پلیس تماس گرفت و گزارش کشف جسد را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال اعلام این خبر، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم گزارش شد. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل شده و با جسد مردی حدوداً 35 ساله در حالی مواجه شدند که با ضربات جسمی سنگین به سرش به قتل رسیده بود.
متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را 3 تا 6 ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. در بازرسی از جسد مدارکی که هویت آن را برملا کند به‌دست نیامد. در ادامه به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، مأموران به بازرسی میدانی اطراف جسد پرداختند و چند متر آن طرف تر، سنگ خون آلودی پیدا کردند که قتل با آن رخ داده بود. به دستور بازپرس رحیم دشتبان، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بررسی پرونده‌های افراد گمشده و بازبینی دوربین‌های مداربسته و شناسایی قاتل و هویت مقتول را صادر کرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد