Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب ناحیه سبزوار گفت: با کاهش حفر چاه‌های غیر مجاز و انسداد ۲۴۰ حلقه چاه‌ میزان نارضایتی مردم از برداشت منابع آب در حوزه عملکرد امور آب این ناحیه کاهش یافته است.

محمد ثابتی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حفر چاه‌های غیر مجاز آب در سالهای اخیر یکی از معضلات امور آب منطقه ای سبزوار بود که با مشارکت مردم و پایش های حقوقی امور آب ناحیه سبزوار این موارد  کاهش چشمگیر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از  ابتدای سالجاری ۲۴۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در حوزه عملکرد امور آب ناحیه سبزوار با تلاش کارشناسان حقوقی و دریافت دستور قضایی مسدود شد.

مدیر امور آب ناحیه سبزوار گفت: همچنین برای جلوگیری از برداشت بی رویه آب‌های زیرزمینی همه چاههای دارای پروانه کشاورزی این منطقه مجهز به شمارشگر هوشمند شده‌اند که این موضوع بیش از ۲۰ درصد حجم برداشت آبهای زیرزمینی را کاهش داده است.

۶ شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در حوزه عملکرد امور آب ناحیه سبزوار قرار دارند که ۱۸ درصد کل منابع آب خراسان رضوی را شامل می شوند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امور آب ناحیه سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی