Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:35:12 GMT

عادت نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۲۵۷۲

عادت نمی‌کنیم

بهت‌زده به یکدیگر نگاه کردیم و هزاران پرسش در سرمان شکل گرفت درباره آینده پیش رو... آن روزهایی که هنوز به سیاهی امروزمان نبودند.همان روزهایی که کادر درمان با لباس‌های عجیب غریب‌شان برایمان می‌رقصیدند تا مبادا روحیه‌مان از دست برود و ما هم از دل قرنطینه‌ای که نمی‌دانستیم چقدر طول می‌کشد، درحالی‌که دستور پخت انواع نان را سرچ می‌دادیم، هشتگ می‌زدیم کروناراشکست_می‌دهیم و امید داشتیم به آنچه می‌نوشتیم، به کم شدن شر این ویروس تاجدار با شروع فصل گرما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن روزها که تعداد کشته‌های کرونا تنها یک عدد نبود و با هر شماره بالا رفتنش چشم‌هایمان گرد می‌شد و ترس بیش از پیش قلبمان را در مشت خود می‌فشرد.
حالا یک سال از آن روزها می‌گذرد و ما عادت کردیم.
عادت کردیم به دست ندادن، بغل نکردن و نبوسیدن عزیزانمان... عادت کردیم به شستن دهها باره دست‌هایمان در روز و به شستن خریدهایمان و احتیاط در رفت و آمدهای روزمره‌.... به پر و خالی شدن شیشه‌های الکل و به ماسک زدن.. حتی این روزهای اخیر تلاش می‌کنیم که عادت کنیم به حضور در جامعه با دو ماسک!
عادت کردیم به تعطیلی مدرسه‎ها و آموزش آنلاین؛ خالی ماندن سالن‌های تئاتر و انتقال صحنه تئاتر به فضاهای سرباز خیابانی ما عادت کردیم به طولانی شدن صف فیلم‌های اکران نشده و لیست سالن‌های سینمای تعطیل شده،  به فوتبال بی‌تماشاگر،  به کنسرت آنلاین، به همه اینها عادت کردیم،  اما امان از جای خالی عزیزانمان... که ناغافل و با شبیخون این ویروس منحوس از پای درآمدند و جای خالی‌شان، حفره‌ای شد در قلب ما بازمانده‌ها،  ما ماندیم و سوگواری‌ای که انگار هیچ‌گاه تمامی ندارد،  ما ماندیم و سپردن عزیزانمان به دست خاک در غربت و تنهایی،  شاید برای همین است که رفتنشان را باور نمی‌کنیم، که هنوز در خواب و رویا می‌بینیم که برگشته‌اند و فکر می‌کنیم با پایان پروسه تزریق واکسن کرونا آنها هم برمی‌گردند.
ما ماندیم و مادری که دیگر نداریمش، پدری که از دستمان رفت، پسری که دیگر  نیست، دختری که به آغوش خاک رفت، ما ماندیم و غمی بی‌پایان برای فقدانی که هیچ‌گاه به آن عادت نخواهیم کرد و سوگواری تمام‌نشدنی برای مرده‌گان امسال که شاید عاشق‌ترین زنده‌گان بودند.

۴٧٢٣١

کد خبر 1487578

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا داروی کرونا عادت کردیم ما ماندیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس

راموس به قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا واکنش نشان داد

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

سرخیو راموس، کاپیتان سابق و محبوب رئال مادرید، قهرمانی شماره ۳۶ این تیم در لالیگا را تبریک گفت. ال‌کاپیتانوی رئالی‌ها با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت:

رئال مادرید؛ به خاطر ادامه تاریخ‌سازی به تو تبریک می‌گویم. ????۳۶???? جای راموس خالی...

سرخیو راموس حدفاصل ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۱ و به مدت ۱۶ سال، پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و در سال‌های پایانی حضورش در این تیم، بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بست. راموس با ۲۲ جام از جمله ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ کهکشانی‌ها نیز به حساب می‌آید. این مدافع 38 ساله پس از ترک سانتیاگو برنابئو به پاری سن ژرمن ملحق شد و در حال حاضر برای تیم دوران نوجوانی خود سویا به میدان می‌رود.

سرخیو راموس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • ۴ عادت مخرب که به‌تدریج جان شما را می‌گیرد
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • عادت های روزمره ای که نمی دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد