Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن طباطبایی در حاشیه برگزاری رقابتهای سوپر لیگ کاراته ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: در خصوص این مسابقات دو نظریه وجود دارد که اول لغو یا برگزاری مسابقات کاراته وان ترکیه در شرایط شیوع کرونا است. با وجود آنکه تاکنون چیزی به صورت رسمی در خصوص لغو مسابقات اعلام نشده ولی هنوز تردیدهایی در این مورد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: نکته دوم اینکه کادر فنی در حال رصد ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات است. در صورتی که تیم‌ها و کاراته کاهایی که در حد نام کاراته ایران باشند در این مسابقات ثبت نام کنند و اگر حضور تیم ملی ایران در این رقابتها مفید باشد شرایط را برای حضور طبق تصمیم کادر فنی فراهم خواهیم کرد.

وی به برگزاری رقابتهای سوپر لیگ هم اشاره کرد و گفت: بعد از وقفه یکساله به دلیل شیوع کرونا مسابقات را حضور هشت تیم و البته رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز کردیم. در تلاشیم اگر شرایط فراهم باشد، دور برگشت سوپر لیگ را در شهرستان مشهد مقدس و کنار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج برگزار کنیم. با تدارک و برنامه ریزی که سازمان لیگ داشته، کلیه دستورالعمل‌های ستاد کرونا در ورزش رعایت شد و تیم‌ها با یک برنامه از قبل طراحی شده ابتدا تست کرونا داده، در هتل قرنطینه شده و سپس به سالن آمده و خدا را شکر مسابقات خوبی را شاهد بودیم.

طباطبایی در مورد دلایل لغو رقابتهای قهرمانی کشور و لیگ برتر گفت: به تمام خانواده کاراته و کارشناسان عزیز حق داده می‌دهم، ولی اولویت اصلی و اول ما سلامتی است. نمی‌توان با نادیده گرفتن شرایط موجود اقدام به برگزاری مسابقاتی کرد که مسلتزم حضور تعداد نفرات زیاد است. برگزاری این مسابقات در دستور کار فدراسیون بود و برای آن هم چون سوپر لیگ برنامه ریزی شده بود، ولی جمیع جهات باعث شد که برای تعویق مسابقات تصمیم گیری کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته در پایان گفت: طی صحبت‌هایی که با دبیرکل فدراسیون پزشکی ورزشی داشتم، هشدارهایی که وزارت بهداشت در خصوص شدت گرفتن سرعت شیوع کرونا و البته محدویت‌های اعمال شده برای برخی شهرها، باعث شد برگزاری این رقابتها را به زمان دیگری موکول کنیم. تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر زیاد بود و این تیم‌ها باید از شهرهای مختلف برای حضور در مسابقات به تهران سفر می‌کردند که این کار را سخت می‌کرد. همانطور که عرض کردم مراقبت و حفظ سلامتی ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری وظیفه فدراسیون است و ان شالله با رفع نگرانی‌ها در شرایطی بهتر حتماً این مسابقات برگزار خواهد شد.

کد خبر 5150090

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته سیدحسن طباطبایی فدراسیون کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تکواندو تیم فوتبال پورتو تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان محمود فکری کنفدراسیون فوتبال آسیا سوپر لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی