Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:06:45 GMT

جاده‌های استان ایلام لغزنده هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۲۹۰۸

جاده‌های استان ایلام لغزنده هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا همتی زاده با اشاره به بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی استان، از تمامی رانندگان درخواست داریم با دقت و احتیاط کامل حرکت کرده و سرعت مطمئنه در حین رانندگی در جاده‌ها را رعایت کنند.

وی افزود: رانندگان مواظب لغزندگی در سطح جاده‌ها باشند زیرا در زمان بارش نزولات آسمانی سطح اتکای آج لاستیک با جاده کاهش پیدا کرده و به راحتی کاهش توانایی در کنترل وسیله برای راننده را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و بدور از هر گونه تخلف می‌توانیم روز بدون حادثه‌ای را سپری کنیم.

کد خبر 5150174

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد کرمانشاه شیراز شهرستان کرج زلزله اردبیل مشهد همدان گرگان سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر وقت امشب پنجشنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: طی دو روز گذشته وزش باد شدید در استان ایلام باعث آسیب به سازه‌های سبک و درختان شد.

وی افزود: با کاهش شدت وزش باد در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا هوا در سطح استان صاف تا کمی ابری و در بعضی اوقات با وزش باد همراه خواهد بود و در اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

کد خبر 747767

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است