Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از نامزدهای هفتادو هشتمین دوره گلدن گلوب خواسته است تا برای حفظ امنیت خود و دیگران در منزل بمانند.

در حالی که هفته پیش از اهدا کنندگان جوایز درخواست شده بود در شب بزرگ اهدای مراسم در بورلی هیلتون یا «رین‌بو روم» نیویورک حاضر شوند، اما موضوع برای نامزدها متفاوت است و از آن‌ها خواسته شده برای دریافت جایزه و ارایه سخنرانی دریافت آن، نه تنها در خانه بمانند بلکه از گردهمایی با دوستان و دیگر اعضای خانواده خوددداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر برگزارکنندگان گلدن گلوب نمی‌خواهند شاهد گردهمایی‌هایی مانند آن چیزی باشند که بازیگران «شیتز کریک» برای مراسم امی انجام دادند و همه با هم در یک رویداد در تورنتو جمع شدند.

به این منظور تهیه کننده گلدن گلوب در نامه‌ای خطاب به نامزدها که سه‌شنبه بعداز ظهر از طریق ای‌میل به دستشان رسید به آنها گفته «مهم‌ترین هدف ما این است که روند اجرای مراسم گلدن گلوب ۰۲۱ صحیح و سالم برگزار شود.»

مراسم گلدن گلوب امسال به میزبانی ایمی پولر از بورلی هیلتون در بورلی هیلز لس‌انجلس و تینا فی از رین‌بو روم در نیویورک انجام می‌شود.

هفته پیش از اهدا کنندگان جوایز خواسته شد تا به میل خود در یکی از این ۲ مکان حضور یابند. در این مراسم پروتکل‌های بهداشتی کووید به شدت رعایت می‌شود.

همچنین از شماری از بازیگران به عنوان ارایه کنندگان جوایز امسال یاد شده که شامل آوکوافینا، سینتیا اریوو، خواکین فینیکس، کریستن ویگ، آنی مامولو و رنه زلوگر هستند.

مراسم گلدن گلوب ۲۸ فوریه ساعت ۵ بعداز ظهر به وقت محلی (بامداد دوشنبه ۱۱ اسفند) برگزار می‌شود. این مراسم به صورت سنتی باید اوایل ژانویه برگزار می‌شد اما به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

کد خبر 5150186

منبع: مهر

کلیدواژه: گلدن گلوب جایزه سینمایی شیوع کرونا خواکین فینیکس سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران شبکه پنج سیما سریال ایرانی فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی ایرانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ویروس کرونا دفاع مقدس شبکه مستند سیما کارگردان تئاتر سینمای مستند کنندگان جوایز گلدن گلوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید علی اصغر پور بهشت گفت: در مرحله اول توزیع این برنامه ۱۵۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد که این کار به نیابت از شهدا اجرا شد.
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی، اتو و دیگر کالا‌های مورد نیاز است که ارزش ریالی هر سری ۴۰۰ میلیون ریال است.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود