Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافمن در سال جاری توانست با وجود مشکلات و مسائل گفته شده، دومین کارخانه‌ی خود را این‌بار در شهرکرد افتتاح کند و با به جریان انداختن ۴ خط تولید جدید که از تکنولوژی اروپایی در آنها بهره‌ برده شده توان تولیدش را ۹ هزار تن در سال افزایش دهد.

در مراسم احیای مجدد کارخانه دوم هافمن در شهرکرد، با حضور جناب آقای دکتر نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۲۰ واحد صنعتی دیگر نیز در این شهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه سال جهش تولید برای تولیدکنندگان و صنایع مختلف سال سخت و دشواری بود و مشکلات ارزی، مشکلات صادرات، سختی‌های واردات ماشین‌آلات تولید و پیاده‌سازی و اجرای فرایند تولید در کارخانه‌های داخلی همگی بارهایی بودند بر دوش تولیدکنندگان، اما باز هم شاهد رونق در برخی صنایع تولیدی بوده‌ایم. مجموعه هافمن امسال را با احیای این کارخانه در شهرکرد و افزایش تولید سپری می‌کند و تلاش دارد در سال‌های پیش رو نگاه بیشتری به صادرات محصولات خود داشته باشد.

اشتغال‌زایی

این کارخانه در گذشته نیز به تولید پروفیل درب و پنجره‌های upvc می‌پرداخت ولی مدتی بود بخاطر مشکلات متعدد تعطیل شده بود و از دور تولید خارج گشته بود. اما هافمن با سرمایه‌گذاری جدید و دمیدن روح تازه‌ی امید کارخانه را بازگشایی کرده و موجب اشتغال بسیاری از جوانان شهرکردی شد. این کارخانه از وجود نیروهای مونتاژکار،‌ مهندسین و کارگران خط تولید بهره می‌برد. هافمن به سهم خود از تمامی این افراد قدردانی می‌کند و از کمک به اشتغال آنها به خود می‌بالد.

ظرفیت تولید

در حال حاضر این کارخانه با تمام ۴ خط تولید خود و تمام شیفت‌ها مشکل به کار و تولید است. هافمن تمام قوای خود را در کارخانه شهرکرد بکار گرفته است تا بتواند محصولی با کیفیت، سازگار با آب و هوا و اقلیم ایران و حتی بالاتر از سطح استانداردهای جهانی تولید کند.

آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت

محصولات این کارخانه در هر مرحله از تولید توسط تیم کنترل کیفیت هافمن تست می‌شوند و سنجش‌های لازم روی کیفیت رنگ پروفیل، استحکام، تغییر شکل در دمای ۱۵۰ درجه، کیفیت جوش و زوایای پروفیل‌ها و بسیاری دیگر آزمایشات روی این محصولات انجام می‌شود. مثلا یکی از آزمایش‌ها روی محصولات این کارها سنجش برگشت حرارتی پروفیل برای مقاومت کامل در برابر گرما و سرما است که این اطمینان را مهندسین تولید هافمن می‌دهد که محصول نهایی در تمام نقاط ایران و سایر کشورهایی که هافمن محصولات خود را به آنها صادر می‌کند بدون کوچکترین ضعف در طول مدت عمر خود عملکردش را حفظ خواهد کرد.

آکادمی هافمن

یکی دیگر وظایفی که هافمن بر خود واجب می‌داند این است که کارکنان و مشتریانش را در سطوح مختلف آموزش دهد. هافمن برای همکاران خود در کارخانه شهرکرد آموزش‌های لازم را در قالب طرح آکادمی هافمن ارائه می‌دهد تا علاوه بر افزایش کیفیت بهره‌وری و کارآمدی نیروهایش، آنها نیز احساس بهتری از حضور در این مجموعه داشته باشند و همیشه در حال بروزرسانی دانش خود در زمینه تخصصی فعالیت‌شان باشند.

 

لینک کوتاه: asriran.com/003Efc

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کارخانه ذوب آهن اسدآباد در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - سنندج واقع شده است و کاهش محرومیت و صنعتی شدن استان، ایجاد تحول اقتصادی و اجتماعی در همدان و استان‌های مجاور، امکان ایجاد و توسعه صنایع آهن در منطقه و صرفه‌جویی ارزی، از جمله اهداف احداث این کارخانه است. 
طرح این واحد راکد در سال ۹۰ با تولید شمش چدن افتتاح و به بهره برداری رسید که بعد از  گذشت سه ماه به علت عدم صرفه اقتصادی  شمش چدن برای تغییر خط تولید طرح از شمش چدن به فرومنگنز و دیگر مشکلات تعطیل و راکد شد و در سال ۱۴۰۰ با واگذاری طرح به بخش خصوصی پس از ۱۰ سال غیر فعال بودن طرح فوق، قرار شد که احیاء و به چرخه تولید باز گردد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مردم منطقه همچنان منتظر بهره برداری این طرح برای اشتغال جوانان منطقه هستند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، اگه میشه یه پیگیری از ذوب آهن اسدآباد بکنید، که سه سال پیش هشت ونیم میلیون یورو پول گرفتن که شرکت راه اندازی کنن، ولی الان بعد سه سال ۲۵۰ نفر بیکار کردن، شرکت تعطیل است.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟