Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:33:22 GMT

بارش برف راه دسترسی ۶۰۰ روستای لرستان را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۳۲۳۵

بارش برف راه دسترسی ۶۰۰ روستای لرستان را مسدود کرد

گروه استان‌ها- مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه بارش شدید برف راه ارتباطی ۶۰۰ روستای لرستان را مسدود کرده است گفت: هم اکنون برق ۱۱۰ روستا نیز قطع است. - اخبار استانها -

مهدی پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به بارش سنگین برف و باران در استان اظهار داشت: به دلیل بارش سنگین برف هم اکنون راه ارتباطی 600 روستا که عمده آنها در شهرستان‌های  الیگودرز، دلفان و بروجرد هستند  مسدود و برق 110 روستا نیز قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی ایران 99/11/29| بارش برف و باران 4 روزه در 19 استان/ دما 12 درجه سرد می شودورزش شدید باد و برف در راه خراسان رضوی/احتمال خسارت وجود داردپیگیری پرونده برفاب در تسنیم| صبر کارگران اخراجی "برفاب" لبریز شد / کارگران از بررسی شائبه‌دار پرونده‌شان نگرانند

وی با اشاره به وضعیت راه‌های اصلی استان  افزود: با توجه به بارش برف و باران در سراسر استان شهرستان  الیگودرزبه سمت اصفهان،بروجرد - اراک و اشترینان، شهرستان دلفان به سمت گردنه گشور و به گردنه گاماسیاب و همچنین به سمت شهرستان سلسله تردد با  زنجیره چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران  لرستان عنوان کرد: به دلیل بارش برف در شهرستان بروجرد کلیه ادارات تعطیل  و تنها ادارات خدمات رسان تعطیل هستند.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.

کد خبر 6088233

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم