Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار الیگودرز گفت: راه ارتباطی ۲۴۹ روستای الیگودرز بر اثر بارش شدید برف قطع شده است. - اخبار استانها -

ماشاالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در الیگودرز، در رابطه با وضعیت راه‌های دسترسی شهرستان الیگودرز با توجه به بارش‌های اخیر اظهار داشت: در پی بارش برف شدید هم اکنون راه ارتباطی 249 روستای این شهرستان قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون در بخش ززوماهرو، گردنه گله بادوش به کیگوران، گردنه شاهرود مسیر پیر امام به گلی چاس و گردنه شیخان مسیر سپیددشت به شول‌آباد مسدود است افزود: گردنه شیخان توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است.

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: در بخش ززوماهرو هم اکنون برق و سیستم مخابراتی بر اثر بارش شدید برف قطع و راه ارتباطی 147 روستای این بخش نیز با مرکز شهرستان قطع است.

بارش برف راه دسترسی 600 روستای لرستان را مسدود کردآخرین وضعیت راه‌ها| بارش برف و باران در جاده‌های 15 استانورزش شدید باد و برف در راه خراسان رضوی/احتمال خسارت وجود دارد

وی با اشاره به اینکه در بخش ذلقی، گردنه آبشار مسدود و راه ارتباطی 102 روستای این بخش با مرکز شهرستان مسدود است بیان کرد: هم اکنون برق و سیستم مخابراتی این بخش نیز  بر اثر بارش برف قطع است.

نعمتی با بیان اینکه عوامل راهداری در بخش بربرود شرقی و در گردنه فرسش مشغول بازگشایی مسیر هستند گفت: در بخش بربرود غربی و مرکزی نیز تردد در راههای فرعی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه راههای اصلی شهرستان الیگودرز باز است تصریح کرد: برای بازگشایی مسیرهای روستایی نیز عوامل راهداری مشغول کار و تلاش هستند.

انتهای پیام/642/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه ارتباطی بر اثر بارش هم اکنون بارش برف برف قطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر

روستای گیامی از توابع بخش رضویه در استان خراسان رضوی است. این روستا نیز از بازش‌های بهاری بی نصیب نماند و میزبان بارش رحمت الهی شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از لطافت هوای این روستا را به نمایش درآورد که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم